جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

آنچه در این مقاله می‌خوانید
دندانپزشکی زیبایی یکی از موضوعات دندانپزشکی می باشد که در آن هدف اصلی اصلاح طرح لبخند، زیباسازی و افزایش استحکام دندان‌ها است. دامنه موارد مربوط به دندان در دندانپزشکی زیبایی بسیار گسترده می باشد و می‌توان با کمک آن حجم زیادی از مشکلات و بیماری های مربوط به دندان را بر طرف نمود. بلیچینگ، افزایش طول دندان، ارتودنسی ، ایمپلنت، بریج، انواع کامپوزیت دندان، اصلاح لثه، لمینت، روکش و… از جمله فعالیت های تخصصی این حوزه هستند که در مطب دندان پزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران به صورت تخصصی در محیطی مجهز به تجهیزات بروز و پیشرفته و توسط کادر متخصص به همه خدمات دندانپزشکی زیبایی اصفهان می‌پردازیم.

اصفهان، میدان احمد آباد، خیابان جی، قبل از تقاطع پروین، ساختمان الماس طبقه دوم

دریافت نوبت : ۰۹۱۳۷۹۸۴۲۹۱ – ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان مهدی کچوئی و راضیه کامران

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران مشاوره بگیرید. برای دریافت مشاوره و معاینه رایگان می توانید با شماره ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵ تماس حاصل فرمایید.

دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
فهرست مطالب

بهترین دندانپزشکی زیبایی اصفهان یکی از مواردی است که در موتور جستجوی گوگل، بسیار درباره آن پرسیده می‌شود. بسیاری از افرادی که در اصفهان زندگی می­ کنند، به دلیل وجود دندانپزشکانی متعدد، از انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان عاجزند. دندانپزشکی و ترمیم یا زیباسازی دندان، مسئله­ ای نیست که بتوان به آسانی از آن گذشت. مسئله دندان، یکی از جدی­د ترین مسائل مربوط به زیبایی و سلامتی بدن شماست؛ به همین دلیل است که توصیه می­ کنیم در انتخاب آن، توجه کافی به ­خرج دهید. ما هر آنچه درباره دندانپزشکی لازم است بدانید را در اختیارتان قرار می­ دهیم. می­ توانید نمونه کارها را به صورت ویدیویی و تصویر مشاهده کنید تا راحت­تر تصمیم بگیرید.

[whatsappsupport number=”989137984291″ text=” مشاوره رایگان و دریافت نوبت” text-color=”#fff” bg-color=”#dd3333″ bold-text=”700″ message=”سلام وقت بخیر” full-width=”yes” ]

 

بهترین دندانپزشکی اصفهان (دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران) همواره آماده هستند تا در خدمت شما بوده و به دندان­ های شما  برای لبخندی زیبا رسیدگی کند. در این دندانپزشکی، با خیال راحت دندان­ های خود را به ما بسپارید تا داشتن دندان­ هایی زیبا و خیره کننده را تجربه کنید. این افراد در کار به صورت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند و شما می‌توانید با خیال راحت کار دندان خود را به آنها بسپارید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر یا گرفتن مشاوره رایگان برای دندان­ های خود دارید، تماس بگیرید.

بهترین-دندانپزشکی-کودکان-در-اصفهان-دکتر-مهدی-کچویی-و-دکتر-راضیه-کامران

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی به نوعی از دندانپزشکی گفته می­ شود که در آن، دندانپزشکان بیشترین تمرکز را روی زیبایی دندان­ های شما گذاشته ­اند. تمامی عملیاتی که روی دندان­ های شما انجام می­ شود، هم جنبه درمانی دارند و هم زیبایی. این مورد در دندانپزشکی عمومی اهمیت ندارد. دندانپزشکی زیبایی را به نوعی می­ توان استفاده هم زمان از هنر و علم دندانپزشکی دانست. دندانپزشکی زیبایی در تعریفی دیگر این گونه بیان می­ شود که هر عملیاتی به جهت بهبود بخشی ظاهری دندان، لثه یا فک انجام شود، به آن دندانپزشکی زیبایی گفته می­ شود.

ممکن است شما قبلا به یک دندانپزشک ترمیمی مراجعه کرده و دندان خود را ترمیم کرده باشید. اما حالا به هر دلیلی می ­خواهید روی آن عمل زیبایی انجام دهید. دندانپزشک زیبایی تمامی این کارها را برای شما انجام می‌دهد. بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان ابتدا سلامت دندان­ های شما را تضمین کرده و سپس از زیباسازی آن­ها مطمئن می شود. با مراجعه به دندانپزشک زیبایی در واقع با یک تیر دو نشان می ­زنید و دیگر نیازی نیست تا به دو دندانپزشک مراجعه کنید.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

تفاوت دندانپزشکی زیبایی با دندانپزشکی عمومی چیست؟

متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی اصفهان با دندانپزشکی عمومی متفاوت هستند. یک دندانپزشک زیبایی، می­ تواند دندانپزشکی باشد که عمومی بوده یا کاملا متخصص نباشد. این دندانپزشک از روش­ های درمانی همچون لمینت، کامپوزیت یا بلیچینگ استفاده می­ کند. بیشتر انتخاب دندانپزشک زیبایی بر اساس تجربه و نمونه کار او است. معمولا در کنار نام این دندانپزشک­ ها، کلمه زیبایی قرار دارد. این دندانپزشکان نمی­ توانند از لفظ متخصص استفاده کنند. البته دندانپزشک زیبایی می ­تواند کارهای مربوط به دندانپزشکی عمومی را نیز انجام دهد. در واقع می­ توان این گونه بیان کرد که دندانپزشک زیبایی، باید علاوه ­بر درمان، نحوه بکار بردن روش های زیباسازی دندان­ ها را بداند.

دندانپزشک عمومی به دندانپزشکی گفته می­ شود که بتواند کارهای متداول و اصلی همچون عصب ­کشی، ترمیم، جرم­گیری، کشیدن و …. را انجام دهد. دندانپزشک عمومی توجه زیادی بر زیبایی دندان­ های شما ندارد و تنها تمرکز او، سلامت دندان­ های شماست.

مزایای دندانپزشکی زیبایی اصفهان

یکی از مهمترین عوامل و مزایایی که باعث می­ شود تا به سراغ دندانپزشکی زیبایی ترمیمی برویم، لبخند زیبا است. لبخند زیبا سن و سال و محدودیتی نمی ­شناسد. هر فردی با هر وضع و شرایطی، علاقه دارد تا لبخندی زیبا داشته و با اعتماد به نفس بخندد. جوان باشید یا پیر با ظاهری افتاده، در هر حال، لبخند برای شما با ارزش است.

البته همه چیز تنها محدود به لبخند نمی­ شود. دندان­ هایی سالم، سفید و زیبا سبب می ­شوند تا بتوانید به­ خوبی با سایرین ارتباط بگیرید. در اجتماعات حاضر شده و به آسانی روی بقیه افراد تاثیر بگذارید. با داشتن دندان­ هایی خیره کننده، سخنرانی­ هایی تاثیرگذار داشته باشید و پرستیژ خود را بالا ببرید.

دندان بیشتر از این که وظیفه زیبایی داشته باشد، در تغذیه اهمیت دارد. دندان­ هایی بد شکل و بد فرم، می‌توانند روی تغذیه و سپس گوارش شما تاثیر بگذارند. به ­طور کلی می­توان مزایای دندانپزشکی زیبایی ترمیمی را به صورت زیر بیان کرد:

  • آرام کردن سردرد
  • بالا بردن انگیزه و انرژی
  • بهبود بهداشت دهان و دندان
  • بهبود بخشیدن به اشتها و هضم مناسب غذا
  • کم کردن درصد احتمال بروز بیماری مربوط به لثه
  • کم کردن استرس و اضطراب
  • افزایش ایجاد حس اعتماد به نفس و خودباوری

هر یک از این موارد ممکن است به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی شما بگذارد.

مزایای دندانپزشکی زیبایی ترمیمی | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دلایل مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی

دلایل مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی اصفهان، عواملی هستند که باعث می­ شوند تا به این متخصص مراجعه کنید. دندان، اولین چیزی است که هنگام لبخند دیده می­ شود. یک لبخند زیبا به شما اعتماد به نفس داده و باعث می­ شود تا بتواند به­ خوبی با بقیه افراد ارتباط برقرار کنید. برخی کارهای انجام شده در دندانپزشکی زیبایی، به سلامت دندان­ های شما نیز کمک می­ کند. دلایل مراجعه به دندانپزشک زیبایی عبارتند از:

  • تغییر پیدا کردن رنگ دندان: تغییر پیدا کردن رنگ دندان­ ها ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. گاهی کل دندان تغییر رنگ نمی­ دهد؛ بلکه لکه ­های کوچک روی دندان پدیدار می­ شوند. تغییر رنگ می‌تواند از سفید به زرد یا سیاه باشد.
  • ترک خوردن یا شکستن دندان: به دلایل مختلفی ممکن است دندان شما شکسته یا ترک بخورد. این واقعه نه­ تنها در زیبایی؛ بلکه در سلامت لثه و دندان شما تاثیر خواهد داشت. دندانپزشک زیبایی می‌تواند دندان شما را ترمیم کند.
  • از دست رفتن دندان و جای خالی آن: از دست رفتن دندان سبب می ­شود تا جای دندان خالی بماند. وقتی این فضا مدت زیادی خالی بماند، می­ تواند باعث شود تا سایر دندان­ های شما کج شود. گاهی ممکن است از روش ­های درمانی موقتی همچون دندان مصنوعی استفاده شود. اما با پیشرفت علم دندانپزشکی، روش های جدیدی همچون ایمپلنت و روکش بکار برده می­ شوند.
  • وجود جرم دندان: جرم دندان ممکن است به دلیل بروز عوامل مختلفی ایجاد شود. جرم با مسواک از بین نمی­ رود و نیاز به مراجعه به دندانپزشک زیبایی دارد. جرم­گیری متداول ­ترین روش از بین بردن جرم­ های دندان است.
  • بروز سردرد مزمن و مشکل در گوارش: شاید برایتان جالب باشد بدانید که نامرتب بودن دندان، ممکن است سردردهایی را به ­وجود بیاورد. علاوه­ بر سردرد، درد فک و درد گوش نیز احساس می­ شود. درست جویده نشدن غذا در سیستم گوارشی نیز مشکل ایجاد می ­کند.

بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان کیست؟

شاید برای شماهم سوال شده باشد در بین تعداد کثیری از پزشکان زیبایی، بهترین دندانپزشک زیبایی اصفهان کیست؟ بهترین دندانپزشک زیبایی کسی است که وجدان کاری داشته و زیبایی و سلامتی شما برای او مهم باشد. این دندانپزشک باید بتواند به خوبی مشکلات دهان و دندان شما را تشخیص داده و روشی مناسب را جهت درمان آن­ها انتخاب کند. بهترین دندانپزشک، تمامی پروتکل­ های بهداشتی را رعایت می ­کند.

به جرات می توان گفت دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران بهترین دندان پزشک زیبایی اصفهان هستند که برای بیماران خود اهمیت زیادی قائل هستند و بهترین مشاوره های زیبایی را به مراجعین خود ارائه می دهند. سلامت دهان و دندان شما و فرزندانتان برای این دو دندانپزشک متخصص بسیار مهم است.

دکتر-مهدی-کچویی-و-دکتر-راضیه-کامران-بهترین-دندانپزشکی-اصفهان

پیدا کردن دندانپزشک زیبایی خوب در اصفهان

حتما با خود می­ گویید که چرا اینقدر روی پیدا کردن و انتخاب دندانپزشکی خوب در اصفهان پافشاری می ­کنیم. بسیاری از دندانپزشکانی وجود دارند که در اصفهان نیز کم نیستند. برخی از این دندانپزشکان، ممکن است سابقه کافی در این زمینه نداشته یا تجهیزات مناسبی نداشته باشند. سپردن دندان ­های خود به این دندانپزشکان، می­ تواند مشکلات بسیاری را پدید آورد. برخی از این مشکلات و خطرات غیرقابل جبران هستند.

برای پیدا کردن یک دندانپزشک زیبایی خوب، باید از سایرین پرس و جو کرده و نظرات افراد را در سایت ­های مختلف مطالعه کنید. روشی دیگر برای انتخاب، مشاهده و بررسی نمونه کارهای دندانپزشک است. هر چه دندانپزشک نمونه کار و سابقه درخشان­ تری داشته باشد، راحت­ تر می­ توانید به او اعتماد کنید. با توجه به موارد گفته شده، حتما پیدا کردن دندانپزشک زیبایی خوب را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهید.

فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان

برای انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان می­ توانید برخی فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. اگر این فاکتورها را ملاک انتخاب دندانپزشک قرار دهید، می ­توانید با اعتماد بیشتری خود را به متخصص بسپارید. دندان­ ها یکی از با ارزش­ ترین سرمایه ­های خدادادی شما هستند که نباید آن­ها را به هر کسی بسپارید. اما چگونه دندانپزشکی لایق را برای دندان­ های خود پیدا کنیم؟

چگونه دندانپزشک زیبایی در اصفهان انتخاب کنیم؟

برای این که بتوانید دندانپزشکی ترمیمی زیبایی در اصفهان را انتخاب کنید که عملکرد مناسبی هم داشته باشد، می­توانید این پارامترها را در متخصص بررسی کنید:

  • برخورد مناسب و خوش­رویی از نکات برجسته یک متخصص دندانپزشک است.
  • پیگیر بودن دندانپزشک، نکته­ای مثبت از خصوصیات او است.
  • دندانپزشک زیبایی باید ضمن جلب رضایت شما، به زیبایی و سلامت دندان­ های شما اهمیت دهد.
  • علاوه­ بر خصوصیات و ویژگی ­های فردی او، لازم است تا مطب نیز از امکانات کافی و بروز برخوردار باشد؛ زیرا تجهیزات سالم و بهداشتی خیال شما را راحت می کند.
  • مهم ­ترین نکته ­ای که باید به آن توجه داشته باشید، تخصص دندانپزشک است.

چگونه دندانپزشک زیبایی در اصفهان انتخاب کنیم؟

انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی و قطعا دندانپزشک با تجربه علاوه بر این که بسیار حائز اهمیت است کار دشواری نیز به شمار می‌رود؛ چرا که در صورت بی‌توجهی و مراجعه به هر دندانپزشکی ممکن است نتیجه دلخواه را به دست نیاورده یا در برخی موارد نتیجه عکس بدهد و مشکلات متعددی را همراه داشته باشد؛ به همین دلیل باید در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشید؛ اما برای این که بتوانیم بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان انتخاب کنیم باید نکات و موارد مهمی را بررسی کنید که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. پرسش از خانواده و دوستان: در واقع انتخاب دندانپزشکی زیبایی سر خود کار به شدت اشتباهی است و بهتر است قبل از مراجعه با خانواده و دوستان خود مشورت کنید تا یک دندانپزشک خوب و با سابقه را به شما معرفی کنند.
  2. تخصص و حرفه‌ای بودن: قطعا دندانپزشک انتخابی شما باید فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی بوده شاخه‌ای که در آن تخصص دارد، مورد بررسی قرار بگیرد. اگر به دنبال یک دندانپزشک حرفه‌ای هستید باید در نظر داشته باشید که در کار و شاخه مورد نظر تجربه و تخصص کافی را دارد یا خیر.
  3. تجهیزات دندانپزشکی: قطعا کلینیکی که دندانپزشک در آن خدمات مختلف را ارائه می‌دهد، باید از نظر ایمنی و مجهز بودن به جدیدترین تجهیزات حرف اول را بزند؛ بنابراین استفاده از تجهیزات پیشرفته برای یک دندانپزشک می‌تواند در انتخاب و استفاده از خدمات او بسیار موثر باشد.

موارد بیان شده همگی در انتخاب دندانپزشک زیبایی موثر هستند البته بهترین دندانپزشک زیبایی در اصفهان سعی دارد همیشه انواع خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت و استفاده از مناسب‌ترین مواد و قیمت منصفانه ارائه دهد. با این وجود به راحتی می‌توانید به دندانپزشک زیبایی اصفهان مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود خدمات مورد نظر را دریافت کنید.

هزینه دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

معمولا هنگامی که حرف از زیبایی پیش می‌آید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد هزینه است. این روزها هزینه‌های زیبایی تا حد قابل توجهی افزایش یافته و به نوعی سرسام آور است. البته با توجه به این که زیبایی لب و دندان تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره افراد دارد معمولا حاضرند هزینه‌هایی بالایی بپردازند. به‌طور کلی در دندانپزشکی خدمات مختلفی ارائه می‌شود که بر اساس آن‌ها هزینه‌های پرداختی شما نیز متغیر خواهد بود؛ همچنین عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با در نظر گرفتن آن‌ها هزینه دندانپزشکی را محاسبه کرد.

مواردی نظیر مدت زمان پروسه درمان چقدر خواهد بود، بیمه بودن یا نبودن بیمار، این که چه نوع عمل و درمانی روی دندان فرد انجام می‌شود همگی جزو نکات مهم و اصلی به شمار می‌روند که هزینه دندانپزشکی را مشخص می‌کند. البته برخی عوامل فرعی نیز وجود دارند که در محاسبه هزینه دندانپزشکی بی‌تاثیر نیستند که از میان آن‌ها می‌توان به مهارت و تجربه دندانپزشک، تجهیزات مورد استفاده، موقعیت جغرافیایی و کلینیک مورد نظر و نیاز بیمار به بیهوشی اشاره کرد. البته متخصص دندانپزشکی ترمیمی زیبایی در اصفهان با در نظر داشتن تمام موارد بیان شده برای جلب رضایت بیماران سعی کرده منصفانه عمل کند و قیمت‌های مناسبی را در نظر بگیرد.

هزینه دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بنابراین انتخاب دندانپزشکی ترمیمی زیبایی در اصفهان بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند خدمات مختلف زیبایی را برای دهان و دندان انجام دهند خواهد بود. نکته قابل توجه این است که برخی از دندانپزشکان اقدام به انجام خدمات با هزینه‌های پایین می‌کنند که این امر معمولا مشکل‌ساز بوده و ممکن است به دهان و دندان فرد آسیب جدی وارد شود؛ چرا که گاها از مواد بی‌کیفیت استفاده می‌کنند یا در برخی موارد نکات بهداشتی توسط آن‌ها رعایت ‌نمی‌شود؛ پس بهتر است به امید پرداخت هزینه‌های کم‌تر سلامت دهان و دندان خود را به خطر نیندازید.

فیلم دندانپزشکی زیبایی اصفهان

 

تصاویر قبل و بعد از دندانپزشکی زیبایی اصفهان

تصاویر قبل و بعد از دندانپزشکی زیبایی اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران                 تصاویر قبل و بعد از دندانپزشکی زیبایی اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

تصاویر قبل و بعد از دندانپزشکی زیبایی اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران                 تصاویر قبل و بعد از دندانپزشکی زیبایی اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

خدمات دندانپزشکی زیبایی در اصفهان

قبل از این که خدمات دندانپزشکی زیبایی را بیان کنیم لازم است بدانید معمولا افراد زیادی خدمات دندانپزشکی زیبایی را با دندانپزشکی درمانی یکی می‌دانند و فکر می‌کنند که هر دوی آن‌ها یک کار را انجام می‌دهند. اما این دو به‌طور کلی دو مفهوم متفاوت هستند؛ چرا که دندانپزشکی زیبایی به جهت زیبایی دندان‌ها کاربرد دارد پس در استفاده از این نوع دندانپزشکی به دلیل‌ روش‌های خاصی که به مار می‌رود درد و آسیب کم‌تری به دندان وارد می‌شود. در این روش علاوه بر دندان‌ها کل صورت بیمار نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت تا بین چهره و لبخند فرد هماهنگی وجود داشته باشد.

هدف از انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی اصلاح نواقص برای دندان‌های ناسالم است؛ این در حالیست که هدف از دندانپزشکی درمانی همان‌طور که از نامش پیداست درمان و رفع مشکلات دهان و دندان خواهد بود که با روش‌های مختلف توسط دندانپزشک انجام می‌شود؛ بنابراین در دندانپزشکی شاخه‌های مختلف وجود دارند که هر دندانپزشک می‌تواند در آن زمینه تخصص داشته باشد. به‌طور کلی حوزه زیبایی دندان به دو بخش تقسیم می‌شوند که هر کدام با توجه نیاز فرد صورت می‌گیرد.

  1. زیبایی‌شناسی: هدف از اقدامات و خدمات در زمینه‌ زیبا‌شناسی بهبود ظاهر لبخند فرد و در نهایت عزت نفس بیمار است.
  2. ترمیم‌کننده: این بخش در واقع با هدف ایجاد هماهنگی در چهره و بازگردانی قوس دندان‌ها صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که خدمات مختلفی در دندانپزشکی زیبایی اصفهان ارائه می‌شود در زمینه‌های گوناگون زیبایی عبارتند از:

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان ماده‌ای‌ خمیری شکل که جنس آن زرین و به رنگ دندان است و در واقع یک نوع درمان در دندانپزشکی محسوب می‌شود که هدف از انجام آن ترمیم دندان‌ها و تغییر رنگ، سایز و فرم آن‌ها خواهد بود که آن را به کمک اشعه مخصوص سفت می‌کنند تا دندان‌ها فرم و ظاهر زیبا بگیرد. این فرایند حفره‌های ایجاد شده در دندان که بر اثر پوسیدگی به وجود می‌آیند پر کرده و ظاهر آن را مرتب نشان می‌دهد.

کامپوزیت دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بیشتر بخوانید: کامپوزیت دندان در اصفهان [ نمونه کارها + قیمت ]

لمینت دندان

لمینت دندان یک لایه یا پوسته‌ای نازک و با دوام بوده که مواد آن به رنگ دندان ساخته شده است. این لایه به دلایل مختلف مثل کج بودن، رنگ نامناسب و متفاوت، فاصله داشتن یا… مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد لمینت که با نام ونیر شناخته می‌شود، توسط دندان‌ساز در لابراتوار و بر اساس مدلی که توسط دندانپزشک تهیه می‌کند، ساخته خواهد شد. برای انجام لمینت دندان و جا گرفتن ونیر روی دندان‌ها، باید بخشی از مینای دندان برداشته شود؛ بنابراین بکارگیری این روش و استفاده از ونیر برگشت‌ناپذیر است. افرادی که لمینت دندان انجام می‌دهند باید توجه داشته باشند برخی از نوشیدنی‌ها و غذاها موجب بد رنگ شدن آن خواهند شد‌.

لمینت سرامیکی دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بیشتر بخوانید: لمینت دندان در اصفهان [ نمونه کارها + قیمت ]

فیسینگ

فیسینگ یا همان روکش، یک ماده نازک است که رنگ آن تقریبا شبیه به دندان بوده و به جهت زیبایی و شکل مناسب دندان‌ها بکار می‌رود. در واقع می‌توان گفت فیسینگ همان لایه نازک است که از مواد سرامیکی یا کامپوزیتی تهیه شده که با چسباندن آن روی سطح دندان می‌توان نواقصی مثل پوسیدگی دندان‌ها را برطرف کرد؛ همچنین برای ترمیم، سفید کردن دندان شکسته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیسینگ دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

طراحی لبخند

طراحی لبخند یا اصلاح طراحی لبخند در واقع یک مجموعه از درمان‌های زیبایی دندان به شمار می‌رود که در نهایت یک لبخند زیبا را به ارمغان می‌آورد. در فرایند طراحی لبخند لثه‌هایی که ناهموار، کج و دارای مشکلات دیگر هستند، اصلاح می‌شوند. در واقع در این کار طول، عرض، شکل، رنگ و… دندان‌ها را تغییر داده و یک ظاهر مناسب را خواهید داشت. البته طراحی لبخند و به نوعی اصلاح طرز لبخند تنها یک رویکرد زیبایی نیست؛ بلکه جهت تشخیص و برطرف کردن مشکلات مختلف دندان‌ها  توسط دندانپزشک مورد معاینه قرار می‌گیرد.

طرح لبخند در بهترین دندانپزشکی اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بلیچینگ یا سفیدکردن دندان

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان یکی از تکنیک‌هایی است که در طراحی لبخند بکار می‌رود. در واقع این روش یک درمان موثر برای برطرف کردن تیرگی یا رنگدانه‌هایی که بر اثر مصرف مواد مختلف مثل نوشابه، قهوه، ادویه‌ها و… ایجاد شده کاربرد دارد؛ بنابراین با این روش ساده کاربردی می‌توانید دندان‌های سفید و زیبایی داشته باشید. انواع بلیچینگ به‌طور کلی به دو صورت انجام می‌شود که عبارتند از:

  • بلیچینگ در خانه: این روش توسط بیمار و زیر نظر دندانپزشک انجام خواهد شد. دندانپزشک از دندان‌های شما قالب‌گیری می‌کند و در لابراتوار دندان‌سازی روی قالب تهیه شده تری‌های نازک پلاستیکی و شفافی ساخته خواهد شد. در تری‌های پلاستیکی فضایی مناسب میان وسیله پلاستیکی و دندان طراحی شده که باید طبق دستور پزشک ژل بلیچینگ را در آن قرار دهید.
  • بلیچینگ در مطب: سفید کردن دندان‌ها در مطب به این صورت است که پزشک با استفاده از ژل مخصوص لثه‌ها را به جهت محافظت می‌پوشاند؛ سپس ژل مخصوص بلیچینگ یا همان مواد مخصوص سفید‌کننده روی دندان‌ها قرار داده می‌شود. در مرحله بعد با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای اشعه با فرکانس بالا و رنگ آبی است باید روی دندان‌ها قرار گرفته و چند مرحله اشعه آن روی دندان‌ها بتابد تا در نهایت ژل بلیچینگ اکتیو شود.

بلیچینگ دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بیشتر بخوانید: بلیچینگ دندان در اصفهان [ نمونه کارها + قیمت ]

افزایش طول تاج دندان

افزایش طول تاج دندان یکی از عمل‌های جراحی بوده که به جهت مشخص کردن قسمت بیشتری از ساختار دندان‌ها انجام می‌شود تا دندان‌ها به‌ شیوه مناسبی ترمیم شوند. بلند کردن تاج دندان زمانی انجام می‌شود که بلندی دندان به گونه‌ای نباشد که هنگام ترمیم و درمان دندان بتوان از روکش برای آن استفاده کرد. در این روش دندان‌های ترمیم شده که دارای طول عمر بیشتر و عملکرد بهتر را خواهید داشت.

افزایش طول دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

لیفت لثه

کانتورینگ یا لیفت لثه یک نوع عمل جراحی است که با بکارگیری آن خط لثه را تغییر داده و در واقع اصلاح می‌کنند. در این روش بافت اضافی در لثه برداشته شده و در صورت نیاز بافت آن ترمیم و بازسازی می‌شود. لیفت لثه به صورت سرپایی انجام شده و نتایج فوری را همراه خواهد داشت. این روش با نام تراش لثه نیز شناخته می‌شود که با انجام آن شاهد لبخندی درخشان و زیبا خواهید بود.

لیفت لثه اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

جرم‌گیری دندان

جرم‌ گیری دندان به صورت کلی به دو روش انجام می‌شود که یکی از آن‌ها استفاده از دستگاه‌های اولتراسونیک است. اولتراسونیک از جمله ابزارهای رایج فراصوت در دندانپزشکی به شمار می‌رود. ارتعاشات این دستگاه موجب کنده‌شدن قسمت‌های سخت پلاک‌های دندان می‌شود و در واقع به راحتی جرم‌گیری توسط آن صورت می‌گیرد. روش دیگر جرم‌گیری دندان بکار بردن یا استفاده از ابزارهای دستی است. این روش مناسب افرادی خواهد بود که جرم‌گیری‌های سطحی روی دندان‌های آن‌ها اجرا می‌شود. در واقع پزشک به صورت دستی پلاک‌های روی دندان تراش می‌دهد.

جرم گیری دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

روکش دندان

روکش نوعی پروتز دندان به شمار می‌رود برای تاج دندان آسیب‌دیده جایگزین مناسبی خواهد بود. این روکش‌ها به صورت اختصاصی برای افراد طراحی می‌شوند که علاوه بر مراقبت از دندان در زیبایی آن‌ها نیز نقش دارد. با توجه به موادی که در ساخت روکش دندان بکار می‌رود، دارای انواع مختلفی از جمله روکش‌های فلزی و سرامیکی، روکش‌های تمام فلز و روکش‌های تمام سرامیکی است.

روکش دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

باندینگ دندان

یکی دیگر از فرایندهای زیبایی در دندانپزشکی باندینگ است که دندان‌های ترک خورده، لب پر شده و شکسته توسط آن ترمیم می‌شود؛ همچنین در درمان تغییر رنگ دندان‌ها، ایجاد فاصله مناسب بین دندان‌ها و بلند بودن دندان نسبت به بقیه دندان‌ها موثر است. دندانپزشک هنگام استفاده از باندینگ مخلوط زرین و کامپوزیت که همرنگ دندان شما باشد را ساخته و با آن روی دندان را می‌پوشاند؛ سپس توسط اشعه برای متصل شدن کامپوزیت و زرین به صورت مستقیم روی دندان تابیده می‌شود. بعد از انجام این مراحل دندان‌های شما را مانند دندان‌های طبیعی صیقل می‌دهند.

باندینگ دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

ارتودنسی دندان

یکی از شاخه‌های دندانپزشکی ارتودنسی دندان است که به جهت صاف، راست و منظم کردن دندان انجام می‌شود. در این روش دندان‌های کج یا دندان‌هایی که دارای فاصله زیاد یا تراکم بیش از حد معمول هستند قابل ترمیم خواهد بود. در واقع با ایجاد براکت‌ها و بریس‌ها و فشار اختیاری که بر دندان‌های نامرتب می‌توان دندان‌های بد فرم را اصلاح کرد. با توجه به میزان نامرتبی دندان‌ها طول درمان ارتودنسی بین ۱ تا ۴ سال طول خواهد کشید.

ارتودنسی دندان اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

تکنیک اینله و آنله

اینله و آنله دو روش و تکنیک در دندانپزشکی هستند که به منظور پر کردن دندان‌ها انجام خواهند شد. در واقع از این دو روش برای پر کردن حفره‌هایی که بزرگ‌تر از حد معمول باشند، استفاده می‌شود. این تکنیک همان عملکرد پر‌کننده‌های دندان را دارند اما در این فرایند به جای پر کردن فضاهای خالی دندان به صورت کامل و یک دست فضای مورد نظر دندان پر خواهد شد.

تکنیک اینله و آنله در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

ایمپلنت دندان

ایمپلنت جایگزین مناسب برای استفاده از دندان مصنوعی است که به عنوان یک روش استاندارد و درمان پرکاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایمپلنت یک میله کوچک که شبیه پیچ است و طی یک عمل جراحی و در مراحل مختلف داخل استخوان فک قرار می‌گیرد. پایه ایمپلنت به عنوان ریشه دندان عمل کرده و در واقع برای تاج دندان نیز از روکش استفاده می‌شود. معمولا ایمپلنت از تیتانیوم ساخته شده اما نوع دیگر آن نیز به نام زیرکونیا وجود دارد. دو مواد تیتانیوم و زیرکونیا با بدن سازگاری خواهند داشت؛ به همین دلیل نسبت به دهان و بدن واکنش نشان نخواهند داد.

ایمپلنت دندان در اصفهان | دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بریج یا پل دندان

بریج یا پل دندان در دندانپزشکی به عنوان روشی درمانی و زیبایی شناخته می‌شود که می‌تواند جای خالی دندان‌های از دست رفته را در دهان پر کند. ساختار آن مانند یک پل است که روی دندان کناری روکشی قرار گرفته و یک دندان مصنوعی بین آن‌ها خواهد بود. طلا، سرامیک و طلا جنس‌هایی هستند که در بریج مورد استفاده قرار می‌گیرند. بریج یا پل دندان دارای ۴ نوع است که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • پل دندانی مریلند
  • پل دندانی سنتی
  • پل دندانی معلق یا کانتی لور
  • پل دندانی همراه با ایمپلنت

خدمات دندانپزشکی زیبایی در اصفهان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

فناوری های جدید دندانپزشکی زیبایی اصفهان

فناوری و تکنولوژی در حوزه‌های گوناگون در راستای تحقق خواسته‌های در همه کشورها در اولویت قرار دارد. خوشبختانه کشور ما در زمینه‌های مختلف به خصوص پزشکی بسیار توانمند ظاهر شده و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های چشم‌گیری دارد؛ بنابراین شایسته است در راستای کمک به پزشکان بهترین و مجهز‌ ترین تشکیلات و فناوری‌های روز دنیا در اختیار آن‌ها قرار بگیرد تا بتوانند توانایی‌های خود را اثبات کنند. همان‌طور که می‌دانید امروزه نیز با توجه به تغییر سبک زندگی معمولا در هر تخصص و حرفه‌ای مسئولان مربوطه در هر زمینه‌ای به دنبال آسایش و راحتی کاربران یا به نوعی مراجع‌ کنندگان هستند.

در تخصص و رشته دندانپزشکی نیز این امر تحقق یافته و برخی از کلینیک‌های دندانپزشکی مجهز به دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید شده‌اند. در واقع می‌توان گفت در حال حاضر کلینیک دندانپزشکی اصفهان از دستگاه‌هایی به منظور پیشبرد کار خود و رضایت خاطر بیماران استفاده می‌کند که هدف کاهش طول و برش دندان استفاده خواهد بود که در نوع خود یک تکنولوژی و فناوری عالی به شمار می‌رود که در پیشرفت و عملکرد پزشک فوق‌ العاده موثر خواه بود. توجه داشته باشید که اگر دندانپزشک به جای برش دستی از اسکن دیجیتال استفاده کند مشکلاتی از قبیل تحمل درد در دهان و لثه بیمار و ناراحتی‌های ناشی از آن به وجود نمی‌آید.

همچنین در رابطه با تصاویر نیز می‌توان گفت، به راحتی و به صورت دیجیتالی ذخیره و ضبط خواهند شد، پس تنها ظرف چند ثانیه به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می‌شوند. اما فناوری‌های جدید دندانپزشکی زیبایی در اصفهان، تنها به این مورد ختم نشده و در واقع این مرکز از تجهیزات کامل و فناوری‌های روز دنیا استفاده خواهد کرد؛ بنابراین همین امر موجب شده با بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان برای شما ارائه دهند. شما عزیزان می‌توانید زیبایی لبخند خود را با دندانپزشکی زیبایی اصفهان تجربه کنید.

فناوری های جدید دندانپزشکی زیبایی اصفهان | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

آیا دندانپزشکی زیبایی درد دارد؟

همانطور که می‌دانید معمولا بیشتر افراد از خدمات دندانپزشکی هراس دارند و تصور می‌کنند که خدماتی نظیر جرم‌گیری، پرکردن، ایمپلنت، لمینت و البته روش ارتودنسی نیز به خصوص در جلسات اول که قالب‌گیری انجام خواهد شد درد را به دنبال دارد. در حقیقت باید گفت تا حدودی این تصورات صحت دارد؛ چرا که برخی از روش‌ها تا حدودی دردناک هستند اما برای داشتن دندان‌های سالم باید این درد را تحمل کنید. اما این درد در همه مواردی که برای درمان یا زیبایی دندان‌ها انجام می‌شود وجود ندارد و روش‌هایی نیز وجود دارد که با بی‌حس کردن عصب دندان بدون درد یا در برخی موارد با کمترین درد می‌توانید دندان‌های زیبا و سالمی داشته باشید.

آیا دندانپزشکی زیبایی درد دارد؟ | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران با بکارگیری و استفاده از روش‌های نوین هنگام ارائه خدمات مانند بی‌حسی موضعی که روی لثه و دندان انجام می‌دهند و استفاده از دیگر روش‌ها بسته به نوع خدمات درد دندان را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. پس افرادی که به دلیل ترس از درد دندان حاضر به مراجعه به دندانپزشک نیستند دیگر نگران این موضوع نباشند. البته نکته دیگری که در این مورد باید مد نظر داشته باشید این است که استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته می‌تواند در کاهش یا از بین بردن درد هنگام انجام خدمات زیبایی برای دندان بسیار موثر واقع شود.

 همکاری خود بیمار با پزشک می‌تواند در کاهش درد تاثیر‌گذار باشد. متاسفانه برخی از دندانپزشکان به دلیل بی‌دقتی موجب آزار بیمار می‌شوند که باعث می‌شود در هنگام انجام خدمات زیبایی بیمار دچار درد و ناراحتی در ناحیه دهان و دندان شود. در همین راستا می‌توان گفت دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران بهترین متخصصان دندانپزشکی در اصفهان هستند که با داشتن سابقه درخشان در این زمینه و مهارت و تجربه بالا در راستای ارائه خدمات مناسب توانسته‌اند در جلب رضایت بیماران و مراجعه‌ کنندگان موفق عمل کنند.

سخن پایانی دندانپزشکی زیبایی اصفهان

دهان و دندان به عنوان یکی از ضروری‌ ترین و اصلی‌ترین بخش بدن هر انسانی باید به آن توجه خاصی شود؛ متاسفانه برخی افراد با بی‌توجهی و رعایت مواردی مثل استفاده نکردن از مسواک و نخ دندان به مرور زمان سلامت دندان‌های خود را به خطر انداخته که این کار علاوه بر این که زیبایی لبخند را از بین می‌برد منجر به درد دندان و خرابی آن‌ها نیز می‌شود؛ بنابراین لازم است ضمن رعایت موارد بیان شده هر چند وقت یک بار نیز جهت معاینه به دندانپزشک مراجعه کنید.

امروزه دندانپزشکی زیبایی از جمله کارآمدترین و مهم‌ترین روش‌های دندانپزشکی به شمار می‌رود که البته اغلب مردم با آن آشنایی ندارند. دندانپزشکی زیبایی یا Cosmetic Dentistry یک نوع اصطلاح است که به مجموع اقدامات دندانپزشکی گفته می‌شود البته خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود؛ جنبه درمانی نخواهد داشت و صرفا به منظور مرتب نمودن و زیبایی ظاهری دندان‌ها کاربرد دارند.

 ناگفته نماند که برخی از اقدامات که در حوزه انجام می‌شود نیز در استحکام و مقاومت دندان‌ها موثر است و می‌تواند برخی مشکلات موجود را از بین ببرد. در رابطه با دندانپزشکی زیبایی اصفهان باید گفت که اقدامات و خدمات گسترده‌ای را شامل می‌شود که به دلیل مزایای فراوانی که دارد متقاضیان زیادی نیز دارد. البته از آن جا که انجام این کار در زیبایی فرد بسیار تاثیر‌گذار است و قطعا هزینه‌بردار خواهد بود باید دقت کنید که حتما خدمات مورد نظر را از کلینیک مطمئن و دندانپزشک با تجربه دریافت کنید.

دقت داشته باشید خدمات دندانپزشکی با توجه به این که به‌طور مستقیم سلامت دهان و دندان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اولا به موقع و قبل از ایجاد آسیب‌های جدی باید نسبت به درمان یا زیبایی اقدام کنید؛ ثانیا هنگام مراجعه به کلینیک مطمئن شوید که از مواد مرغوب و با کیفیت و البته ابزار و تجهیزات استرلیزه استفاده شود.


سوالات متداول دندانپزشکی زیبایی اصفهان

دندانپزشکی زیبایی شامل چه مواردی می‌شود؟

دندانپزشکی زیبایی موارد مختلفی را شامل می‌شود که از میان آن‌ها موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • لیفت لثه
  • جرم‌گیری دندان
  • روکش دندان
  • باندینگ
  • ارتودنسی دندان
  • تکنیک اینله و آنله
  • ایمپلنت دندان
  • بریج یا پل دندان
  • کامپوزیت
  • لمینت

تفاوت بین دندانپزشک عمومی و دندانپزشک زیبایی چیست؟

تفاوت دندانپزشک عمومی و دندانپزشک زیبایی این است که یک دندانپزشک خدمات خود را جهت درمان مشکلات دهان و دندان ارائه می‌دهد. اما دندانپزشک زیبایی فقط در زمینه زیبایی و اصلاح نواقص خدمات خود را ارائه خواهد داد.

آیا دندانپزشکی زیبایی دائمی است؟

خیر. با توجه به این که خدمات دندانپزشکی زیبایی شامل موارد مختلفی می‌شود باید گفت که انجام هر کدام از روش‌های زیبایی ممکن است به دلایل مختلف و در طولانی مدت نیاز به ترمیم یا تعویض داشته باشند.

آیا دندانپزشکی زیبایی دردناک است؟

در برخی موارد بله. مطمئنا در برخی از روش‌ها مانند ارتودنسی، ایمپلنت و… گاهی دردناک خواهد بود‌؛ اما به گونه‌ای نیست که نتوان تحمل کرد پس جای نگرانی نیست.

منبع: https://b2n.ir/x86374

۴.۳/۵ - (۳۴ امتیاز)

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

بریج بهتر است یا ایمپلنت ؟ | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
بریج بهتر است یا ایمپلنت؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت انتخب بین بریج یا ایمپلنت به عوامل بسیاری وابسته است. ایمپلنت و بریج هردو از روش های جایگزینی دندان از دست رفته هستند و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی کامل بریج دندان و ایمپلنت دندان پرداخته ایم تا انتخاب برای شما آسان تر شود.
ایمپلنت all on 4 چیست؟دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
اگر تمامی دندان های فک بالا یا پایین خود را از دست داده اید، ایمپلنت all on 4 بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های شماست. در این روش ایمپلنت که مزایای بسیاری دارد، 4 پایه در سراسر فک قرار داده شده و پروتز ایمپلنت بر روی آنها نصب می شود.
فضا نگهدارنده دندان کودک | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
فضا نگهدارنده دندان کودکان وسیله ای به شکل حلقه و از جنس فلز یا آکریل است که در دو نوع ثابت و متحرک در دهان کودک قرار می گیرد. درصورتی که بعد از افتادن دندان شیری کودک از فضانگهدار استفاده نشود، دندان های دائمی ممکن است بصورت کج رشد کنند و در آینده کودک نیاز به ارتودنسی پیدا کند.
ایمپلنت فوری اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت فوری اصفهان یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های کاشت دندان در اصفهان است که از مزایای بسیاری برخوردار است. در این روش در یک جلسه دندان خراب کشید شده و پایه ایمپلنت در فک قرار داده می شود. ایمپلنت فوری دارای مزایا و ویژگی های بسیاری ست که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته ایم.
لق شدن ایمپلنت یکی از عوارضی ست که بسیاری از بیماران هنگام جراحی ایمپلنت نگران آن هستند. در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد شل شدن ایمپلنت دندان، دلایل آن و همچنین راه های درمان و جلوگیری از آن را در اختیار شما قرار دهیم.
روکش ایمپلنت دندان چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
در هنگام کاشت ایمپلنت دندان انوع مختلفی از روکش ایمپلنت وجود دارد که از نظر جنس و نحوه اتصال بایکدیگر متفاوت اند. روکش های سرامیکی و زیرکونیا بهترین نوع روکش هستند که شباهت زیادی به دندان طبیعی دارند. برای انتخاب روکش مناسب باید شرایط بیمار و ترجیحات او توسط دندانپزشک بررسی شود. در این مقاله به بررسی انواع روکش ها و مزایا و معایب هر یک از آنها پرداخته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بهترین دکتر برای لمینت سرامیکی در اصفهان | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دکتر مهدی کچوئی جراح دندانپزشک، ایمپلنت، زیبایی دکتر مهدی کچوئی فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان پزشکی از دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان در سال 95 می‌باشند و دکتر راضیه کامران فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 96 می‌باشند.