جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایمپلنت دندان اصفهان

آنچه در این مقاله می‌خوانید
ایمپلنت دندان اصفهان یا همان کاشت دندان بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته می باشد که از دوام بسیار بالایی برخوردار است. قیمت هر واحد ایمپلنت دندان در اصفهان به عوامل بسیاری همچون برند ایمپلنت و میزان تخصص دندانپزشک و... وابسته است. در ادامه به بررسی هرآنچه نیاز دارید درمورد ایمپلنت دندان اصفهان بدانید پرداخته ایم.

اصفهان، میدان احمد آباد، خیابان جی، قبل از تقاطع پروین، ساختمان الماس طبقه دوم

دریافت نوبت : ۰۹۱۳۷۹۸۴۲۹۱ – ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵

پخش ویدیو

فهرست محتوا

ایمپلنت دندان اصفهان راه نجات دندان های از دست رفته تان است؛ خیلی از افراد مخصوصا آن هایی که بر اثر حادثه، تعداد زیادی از دندان هایشان را از دست می دهند، فکر می کنند تنها چاره شان دندان مصنوعی است. خوشبختانه ایمپلنت این مشکل را حل کرده و دندان هایی بسیار طبیعی، محکم و با دوام را به شما هدیه می دهد. البته این تاثیرات تنها در صورت مراجعه به یک پزشک ماهر و باتجربه اتفاق می افتند؛ در غیر این صورت باید خطرات آن را به جان بخرید.

تعریف ایمپلنت دندان به نقل از سازمان غذا و دارو آمریکا FDA:

Dental implants are medical devices surgically implanted into the jaw to restore a person’s ability to chew or their appearance. They provide support for artificial (fake) teeth, such as crowns, bridges, or dentures

{ ایمپلنت های دندانی ابزاری هستند که از طریق جراحی در فک قرار می گیرند تا توانایی جویدن فرد و همچنین ظاهر دهان بیمار را بهبود دهند. ایمپلنت دندان از قسمت هایی مانند تاج، بریج یا دندان مصنوعی پشتیبانی می کنند.}

در ادامه با تمام اطلاعات ضروری در مورد ایمپلنت دندان اصفهان مثل هزینه، نمونه کارها، انواع ایمپلنت ها، برترین پزشکان و برندهای آن آشنا می شوید. اگر نیاز به راهنمایی کامل دارید، با کارشناسان ما در ارتباط بوده و یک مشاوره تخصصی از بهترین دندانپزشک برای کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان، دکتر کچوئی و دکتر کامران دریافت کنید.ایمپلنت دندان اصفهان

 

عکس ایمپلنت دندان قبل و بعد

قبل از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامرانبعد از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامران
قبل از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامرانبعد از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامران
قبل از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامرانبعد از ایمپلنت دندان اصفهان | مطب دکتر کچوئی و دکتر کامران

قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان ۱۴۰۲

قیمت کاشت دندان قطعا یکی از مهم ترین مسائلی ست که افراد برای ایمپلنت دندان خود آن را بررسی می کنند. قبل از هر چیز باید بدانید عوامل بسیار متفاوتی در تعیین هزینه ایمپلنت دندان اصفهان نقش دارند؛ در این قسمت به طور دقیق عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان اصفهان را بررسی می کنیم:

  • تعداد ایمپلنت‌ ها مهم‌ ترین عامل موثر در تعیین هزینه هاست؛ قطعا شخصی که تنها به یک ایمپلنت نیاز دارد در مقایسه با فردی که تمام دندان هایش را از دست داده است، هزینه خیلی کمتری پرداخت می کند.
  • مواد مورد استفاده برای ایمپلنت دندان نیز هزینه های متفاوتی دارند؛ برای مثال تیتانیوم هزینه کمتری نسبت به سرامیک دارد.
  • نوع ایمپلنت ها و محل قرارگیری آن‌ ها نیز بر میزان هزینه موثر است.
  • مسلما اگر شما پزشک باتجربه و محبوبی را برای درمان دندان خود انتخاب کرده باشید، باید نسبت به یک پزشک بی تجربه و غیر متخصص هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  • انجام عکس‌ برداری ها و همچنین نوع کلینیک انتخابی شما از دیگر فاکتورهای تعیین کننده هزینه ایمپلنت هستند.

با توجه به تمام این موارد هرگز نمی‌ توان هزینه ایمپلنت دندان اصفهان را بصورت قطعی و دقیق در نظر گرفت و این قیمت در افراد مختلف متفاوت است. به همین دلیل شما باید حتما مشاوره و معاینه شوید، مشاوران ما با بررسی وضعیت دندان شما، هزینه نهایی و مورد نیاز برای ایمپلنت دندان را به شما اعلام می کنند.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت دندان قسطی در اصفهان

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت دندان در اصفهان به عوامل مختلفی از جمله: تعداد واحدهای ایمپلنت، برند و کشور سازنده ایمپلنت، میزان تخصص پزشک و… بستگی دارد. متاسفانه امروزه به دلایل مختلف اقتصادی هزینه ایمپلنت دندان اصفهان افزایش یافته و مستلزم پرداخت هزینه ای گزاف است.

برخی از افراد به دلیل همین هزینه های بالا یا از ایمپلنت دندان های خود صرف نظر می کنند و یا روش های غیر اصولی با برندهای بی کیفیت را جایگزین ایمپلنت های با کیفیت می کنند. ما در مطب دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران همواره به دنبال راهی برای حل این مشکل و رفاه بیشتر همشهریان عزیز در هنگام درمان بوده ایم.

به همین منظور خدمت ایمپلنت قسطی در اصفهان در مطب دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران ارائه شده است و مراجعه کنندگان عزیز می توانند بدون هیچگونه نگرانی بابت هزینه ایمپلنت دندان، لبخند خود را زیباتر کنند.

آیا ایمپلنت دندان در اصفهان بصورت قسطی انجام می شود؟

بله. در دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان، انجام ایمپلنت دندان اصفهان بصورت اقساط امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که هنگام ایمپلنت قسطی اصفهان در دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران کیفیت ایمپلنت کاملا حفظ می شود.

شرایط ایمپلنت دندان اقساطی در اصفهان

ایمپلنت قسطی اصفهان در دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران بسته به نوع ایمپلنت و مقدار هزینه ای که برای بیمار محاسبه می شود شرایط اقساط نیز متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵ تماس حاصل فرمائید.

ایمپلنت دندان اصفهان

بهترین مرکز ایمپلنت اصفهان

جراحی ایمپلنت دندان یا کاشت دندان یکی از اعمال تخصصی دندانپزشکی به حساب می آید و علاوه بر تخصص پزشک، نیازمند تجربه پزشک در زمینه فک و صورت نیز می باشد. عمل کاشت ایمپلنت دندان به وضعیت فک بیمار و همچنین نوع کاشت و تعداد آن بستگی دارد. این نوع جراحی دندان ممکن است خطرات و عوارضی به دنبال داشته باشد، که همین موضوع اهمیت نحوه ایمپلنت و پزشکی که این عمل را برای شما انجام می دهد را دو چندان می کند.

لازم به ذکر است در صورتی که برای ایمپلنت دندان خود به مرکزی ارزان و غیر معتبر مراجعه کنید، به علت کم تجربگی پزشک ممکن است آسیب های جدی نه تنها به دندان و لثه، بلکه به فک و صورت شما وارد شود. پس متوجه شدیم که انتخاب دندانپزشک خوب برای ایمپلنت دندان در اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به معرفی بهترین دندانپزشک برای ایمپلنت دندان اصفهان خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر ایمپلنت در اصفهان کیست؟

بهترین جراح ایمپلنت دندان کسی است که در کلیه مراحل ایمپلنت دندان مهارت کافی را داشته باشد و بتواند اعتماد بیمار خود را جلب کند. دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران دو پزشکی هستند که در انجام معاینات اولیه دندان و فک، انجام جراحی ایمپلنت دندان و بررسی و رفع مشکلات مربوط به ایمپلنت مهارت بسیار بالایی داشته و شما می توانید با خیالی آسوده جراحی ایمپلنت دندان خود را به دستان این دو پزشک بسپارید.

دکتر-مهدی-کچویی-و-دکتر-راضیه-کامران-بهترین-دندانپزشکی-اصفهان

انواع روش های ایمپلنت دندان اصفهان

کاشت دندان در اصفهان روش های مختلفی داشته و پزشک بر اساس شرایط دندان شما یکی از روش ها را مورد استفاده قرار می دهد. یکی از مواردی که بهتر است قبل از مراجعه به دندانپزشکی جهت ایمپلنت دندان بدانید، انواع روش های ایمپلنت است که در ادامه در مورد هر کدام از آنها توضیح خواهیم داد:

ایمپلنت دندان تکی در اصفهان

از این روش برای جایگزین کردن یک دندان از دست رفته استفاده شده و پزشک در آن پایه ایمپلنت را به استخوان فک وصل می کند. پس از قرار دادن تاج دندان بر روی پایه، درمان شما تکمیل شده و جای خالی دندان از دست رفته‌ تان پر می شود.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت فوری دندان در اصفهان

ایمپلنت فوری اصفهان یکی از محبوب ترین انواع ایمپلنت محصوب شده و به عنوان ایمپلنت یک روزه نیز شناخته می شود. این روش درمانی بسیار سریع، در یک جلسه صورت می گیرد و بیشتر برای دندان های جلویی کاربرد دارد؛ البته تصمیم گیری در مورد این روش بر عهده پزشک بوده و تمام افراد کاندیدای مناسبی برای آن نیستند.

ایمپلنت کامل فک پایین و بالا در اصفهان

اگر تمام دندان های فک بالا و پایین خود را به هر دلیلی از دست داده اید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا ایمپلنت به طور کامل، برای فک بالا و پایین قابل اجرا بوده و اصلا کمبود دندان را در دهان خود حس نمی کنید. تعداد ایمپلنت هایی که در این روش در دهان قرار می گیرند، به عواملی مثل نوع دندان، ضخامت استخوان و همچنین سلامت فک افراد بستگی دارد. در این درمان در ابتدا پزشک پایه های ایمپلنت را در فک گذاشته و پس از بهبودی لثه و قرارگیری کامل ایمپلنت، روکش‌ یا همان تاج دندان روی پیچ ها قرار می گیرند.

ایمپلنت دندان آسیاب در اصفهان

از دست دادن دندان های آسیاب یکی از بدترین اتفاقاتی ست که می تواند برای دندان های شما رخ دهد و حتی غذا خوردنتان را نیز با اخلال رو به رو می کند؛ با ایمپلنت دندان آسیاب می توانید بدون آسیب به دندان های مجاور مشکل خود را برطرف کنید.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت دندان جلو در اصفهان

ایمپلنت دندان های جلویی نیز همانند دیگر دندان ها صورت می گیرد اما با این تفاوت که این نوع ایمپلنت ها بسیار حساس و در دید هستند؛ به همین دلیل باید بسیار طبیعی و حرفه ای انجام شوند. دکتر کامران و دکتر کچوئی با تخصص بالای خود لبخند بسیار زیبایی را به شما هدیه می دهند.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت دندان ثابت در اصفهان

این روش راهکاری طولانی مدت برای درمان دندان های از دست رفته بوده و به قدری طبیعی است که فرقی با دندان طبیعی خودتان ندارد. پایه های ثابت این نوع ایمپلنت ها در استخوان فک قرار گرفته و در واقع نقش ریشه را دارند. پایه این ایمپلنت ها پس از گذشت مدتی به استخوان فک و در بین لثه جوش می خورد و پروتز یا تاج ایمپلنت ثابت نیز روی آن قرار می گیرد. مواد به کار رفته در این نوع ایمپلنت متنوع بوده و بر اساس شرایط دندان و فک شما استفاده می شود.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت دندان متحرک در اصفهان

این نوع ایمپلنت بر خلاف نوع ثابت آن قابل جدا شدن بوده و می توانید در زمان هایی مثل خواب یا شستشو آن را از دهانتان خارج کنید. البته تشخیص این که آیا ایمپلنت ثابت برای شما مناسب است یا متحرک، بر عهده پزشک است.

دندان مصنوعی متحرک بر پایه ایمپلنت

دندان های مصنوعی قدیمی معایب زیادی مثل شل بودن و عمر کوتاه مدت داشتند؛ اما تمام این مشکلات در دندان مصنوعی های متحرک بر پایه ایمپلنت برطرف شده است. پایه این نوع ایمپلنت ها درون استخوان قرار گرفته و همان جا جوش می خورد.

دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت در اصفهان، درمانی مقرون به صرفه و دائمی برای دندان ها بوده و علاوه بر استحکام بالا، از نابودی لثه ها و استخوان فک نیز جلوگیری می کند. همچنین باید گفت قیمت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت در اصفهان همانند ایمپلنت دندان اصفهان به عوامل مختلفی وابسته است. شما همشهریان عزیز می توانید با یک جلسه معاینه رایگان در مطب دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، از قیمت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت در اصفهان نیز آگاه شوید.

کاشت ایمپلنت تمام فک به روش all on 4 در اصفهان

این روش برای افرادی که تعداد زیادی از دندان هایشان را از دست داده اند بسیار مناسب است. قرار دادن پایه های ایمپلنت زیاد در دهان، دشوار و غیر حرفه ای بوده و پروتزها نیز استحکام خوبی ندارند. برای جلوگیری از این اتفاق ها پزشک از روش all on 4 استفاده می کند؛ زیرا در این نوع درمان، تمام دندان ها تنها بر پایه ۴ ایمپلنت در فک بالا یا پایین ایجاد می شوند.

ایمپلنت دندان اصفهان

ایمپلنت دندان با بیهوشی در اصفهان

خیلی از افراد از درد ایمپلنت می ترسند؛ اما جالب است بدانید در صورت نیاز پزشک با استفاده از مواد بیهوشی این کار را برای شما انجام می دهد. البته این نوع بیهوشی به طور کامل نبوده و شما قابلیت شنیدن و پاسخ دادن سوالات را خواهید داشت، اما دردی حس نمی کنید.
علاوه بر این روش های دیگری مثل کاشت ایمپلنت دندان با لیزر در اصفهان وجود دارد؛ اما برای انتخاب بهترین روش شما باید در ابتدا به طور کامل و تخصصی مشاوره شوید. برای این کار می توانید با بهترین جراحان کاشت ایمپلنت دندان اصفهان، دکتر کچوئی و دکتر کامران در ارتباط باشید.

مراحل ایمپلنت دندان

کاشت دندان یا ایمپلنت دندان مراحل بسیار حساسی داشته و تمام آن ها باید نزد یک پزشک بسیار با تجربه انجام شوند. در این بخش به طور کامل با روند انجام این کار آشنا می شوید.

  1. مشاوره و معاینه کامل:
    قبل از هر چیز شما باید حتما به یک پزشک ماهر مراجعه کرده و معاینه شوید. پزشک در این جلسه به طور کامل دندان شما را بررسی و چک می کند که آیا واجد شرایط ایمپلنت دندان هستید یا خیر.
  2. آماده سازی دندان و فک:
    در این مرحله در صورت نیاز پزشک دندان شما را کشیده و یا در برخی از موارد پیوند استخوان انجام می دهد. البته این پیوند در صورتی انجام می شود که فک شما استخوان کافی برای ایمپلنت نداشته باشد.
  3. کاشت فیکسچر دندان:
    فیکسچر در واقع همان پایه دندان بوده و مرحله بسیار مهمی در ایمپلنت دندان اصفهان به شمار می رود. برای کاشت آن در ابتدا در لثه و جای دندان مورد نظر، شکافی ایجاد شده و فیکسچر درون آن قرار می گیرد.
  4. نصب اباتمنت ایمپلنت:
    پس از قرار دادن فیکسچر نوبت به نصب اباتمنت دندان می رسد. این قطعه به پایه دندان وصل شده و سپس تاج دندان روی آن قرار می گیرد.
  5. قرار دادن تاج موقت دندان:
    در بعضی مواقع، در این مرحله پزشک تاج موقت را روی پایه دندان قرار می دهد؛ البته باید بدانید این تاج از نظر اندازه، فرم و رنگ باید متناسب با دندان های دیگر و فک بیمار باشد.
  6. کاشت تاج دائمی ایمپلنت:
    پس از گذشت مدتی (حدود ۱۲ هفته) تاج دائمی ایمپلنت نصب شده و مراحل آن به پایان می رسد.

سوالات متداول ایمپلنت دندان در اصفهان

قطعا انجام کارهایی مثل کشیدن دندان، شکاف لثه و سوراخ کردن استخوان فک در روند ایمپلنت درد دارد؛ اما اصلا نگران نباشید. زیرا این مراحل با بی حسی موضعی یا حتی بیهوشی عمومی انجام شده و شما در طی درمان دردی حس نمی کنید. علاوه بر این گاهی اوقات پزشک با توجه به شرایط شما از انواع داروهای آرام‌بخش نیز استفاده می کند.

خوشبختانه خیر! زیرا ایمپلنت ها از جنس فلز بوده و باکتری روی آن ها تاثیری ندارد؛ بنابراین ایمپلنت ها با گذر زمان دچار پوسیدگی نمی شوند. با این حال نکات مراقبتی وجود دارند که باید حتما آن ها را رعایت کنید.

ایمپلنت دندان در مقایسه با روش های دیگر بسیار بادوام بوده و می توان گفت دائمی است؛ زیرا در صورت مراقبت و مراجعه به بهترین دکتر متخصص کاشت ایمپلنت دندان در اصفهان، تا حدود ۲۵_۲۰ سال دوام می آورد.

قطعا سلامت فرزند شما از هر چیزی مهم تر است! باید بدانید در این دوران قرار گرفتن در چنین محیط هایی گاهی اوقات تاثیرات خطرناکی بر نوزاد شما دارد؛ به همین دلیل توصیه می کنیم برای انجام این کار و یا درمان های دندانی شدید دیگر، تا ۳ماهه دوم بارداری خود صبر کنید.

مطالب مرتبط

لمینت دندان اصفهان |دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
لمینت دندان یکی از راه های زیباسازی دندان هاست که می تواند مشکلاتی مانند رنگ و فرم دندان ها، فاصله بین دندان ها، و سایر مشکلات دندانی را برطرف سازد. قیمت هر واحد لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی که تمامی آنها توسط پزشک باید بررسی شود. لمینت سرامیکی با وجود قیمت بالایی که دارد، به دلیل استحکام بالا و دیگر مزایا، طرفداران بسیاری دارد.
جراحی دندان عقل در اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
جراحی دندان عقل عملی ست که برای خارج نمودن دندان عقل نهفته انجام می شود. دندان عقل نهفته می تواند مشکلات بسیاری را برای دهان و دندان های مجاور ایجاد کند به همین علت حتما باید جراحی شود. زمان مناسب جراحی به تشخیص دندانپزشک می باشد و هزینه آن نیز به عوامل مختلفی وابسته است.
بلیچینگ دندان اصفهان |دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
بلیچینگ دندان از روش های بسیار پرطرفدار جهت سفید کردن دندان ها می باشد که با یک جلسه مراجعه در مطب و یا حتی در خانه قابل انجام است. در روش بلیچینگ ماده ای بر روی دندان قرار گرفته و سپس به آن نوری مخصوص تابانده می شود، پس از آن دندان ها سفید و بدون لک خواهند شد.
ونیر کامپوزیت دندان اصفهان | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
کامپوزیت دندان یکی از روش های درمان شکستگی و عیوب ظاهری دندان از جمله رنگ، سایز و فرم دندان ها می باشد. کامپوزیت ونیر درواقع ماده ای از جنس رزین است که بر روی دندان قرار داده شده و توسط اشعه آبی رنگ تثبیت می شود. کامپوزیت دندان به دلیل قیمت مقرون به صرفه، کوتاه بودن پروسه درمان و دوام نسبتا بالا گزینه بسیار پرطرفداری در میان کارهای زیبایی دندان می باشد.
دندانپزشکی کودکان اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
دندانپزشکی کودکان رشته ای از دندانپزشکی است که شامل پیشگیری، تشخیص و درمان مسائل مربوط به دندان کودکان می باشد. دندانپزشکی کودکان شامل مواردی مانند: درمان پوسیدگی دندان کودک، جرمگیری دندان کودک، فشور سیلانت، فلوراید تراپی، آموزش تغذیه و نکات مراقبت از دندان، ارتودنسی و... می باشد.

یک پاسخ

  1. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت دوپزشک ارجمند.
    بنده باتوجه به تحقیقات انجام شده،ونزدیکی منطقه سکونت بامطب شما،راغب شدم تاعملیات دندانپزشکی (ایمپلنت ثابت یامتحرک)راانجام بدهم،فلذاازلحاظ مالی شرایط سخت ودرمضیقه نیزهستم وازداشتن حتی دسته چک معذورم.لذاشرایط اقساطی شمابه چه شکل بوده،.انجام آن نیزبصورت فوری وجودداردباتوجه به اینکه نصف فک بالانیازبه ایمپلنت داشته،وریشه دندانهای ثابت وجودداشته،چراکه پزشک قبلی تاج دندان راروی همین ریشه هاچسبانده بودندکه به یکباره بصورت آنی ریخته است.خواهشمندم درصورت مقدوربودن مشاوره لازم رابه بنده حقیربنمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بهترین دکتر برای لمینت سرامیکی در اصفهان | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دکتر مهدی کچوئی جراح دندانپزشک، ایمپلنت، زیبایی دکتر مهدی کچوئی فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان پزشکی از دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان در سال ۹۵ می‌باشند و دکتر راضیه کامران فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۹۶ می‌باشند.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)