جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دندانپزشکی کودکان اصفهان

آنچه در این مقاله می‌خوانید
دندانپزشکی کودکان رشته ای از دندانپزشکی است که شامل پیشگیری، تشخیص و درمان مسائل مربوط به دندان کودکان می باشد. دندانپزشکی کودکان شامل مواردی مانند: درمان پوسیدگی دندان کودک، جرمگیری دندان کودک، فشور سیلانت، فلوراید تراپی، آموزش تغذیه و نکات مراقبت از دندان، ارتودنسی و... می باشد.

اصفهان، میدان احمد آباد، خیابان جی، قبل از تقاطع پروین، ساختمان الماس طبقه دوم

دریافت نوبت : ۰۹۱۳۷۹۸۴۲۹۱ – ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵

پخش ویدیو
فهرست محتوا

کلینیک دندانپزشکی کودکان اصفهان

دندانپزشکی کودکان در اصفهان بسیار زیاد است؛ اما آیا می­ توان به آسانی به همه آنها اعتماد کرد؟ آیا می­ دانستید که کودک شما به چکاپ­ های دوره ای دندان نیاز دارد؟ با خیالی راحت کودکان و اطفال خود را به دندانپزشک کودکان اصفهان بسپارید. اگر به دنبال مطب دندانپزشکی کودکان در اصفهان با قیمت مناسب هستید، درست آمده­ اید! دکتر کچوئی و دکتر کامران دو دندانپزشک کودکان اصفهان هستند.

دکتر کچوئی و دکتر کامران بهترین دندانپزشکی در اصفهان، با افتخار پذیرای کودکان و اطفال شما هستند. در این مطب بهترین برخوردها را با کودک شما داشته و خاطر ه­ای خوش را برای فرزند شما می­ سازند. دندان کودک شما بدون ذره ­ای احساس ترس، درد و یا نگرانی درمان می شود.

وظیفه دندانپزشک کودکان به نقل از وبسایت NCBI:

Pediatric dentistry provides primary and comprehensive preventive and therapeutic oral health care for infants and children through adolescence, together with special health care needs. This specialty encompasses a variety of skills, disciplines, procedures and techniques that share a common origin with other dental specialties however these have been modified and reformed to the distinctive requirements of infants, children, adolescents and special health care needs

{دندانپزشکی اطفال مراقبت های بهداشتی دهان و دندان پیشگیرانه و درمانی اولیه و جامع را برای نوزادان و کودکان تا سنین نوجوانی همراه با نیازهای مراقبت های بهداشتی خاص ارائه می دهد. این تخصص شامل انواع مهارت‌ها، رشته‌ها، رویه‌ها و تکنیک‌هایی است که منشأ مشترکی با سایر تخصص‌های دندانپزشکی دارند، اما این تخصص‌ها برای نیازهای متمایز نوزادان، کودکان، نوجوانان و نیازهای مراقبت‌های بهداشتی خاص اصلاح شده‌اند.}

با سپردن چکاپ­ های دوره ­ای دندان­ های کودک خود به این دندانپزشکی، سلامت دهان و دندان کودکان و اطفال خود را تضمین کنید. در ادامه  با لزوم چکاپ ­ها و اهمیت مراجعه به دندانپزشک کودکان آشنا می ­شوید.

جهت معاینه رایگان در بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان در اصفهان کافی است با ما تماس بگیرید.

دریافت-مشاوره-و-نوبت-در-کلینیک-دندانپزشکی-دکتر-کچویی

گالری دندانپزشکی کودکان

خدمات دندانپزشکی کودکان اصفهان

خدمات دندانپزشکی کودکان در اصفهان در مطب دکتر کچویی و دکتر کامران عبارتند از :

دندانپزشکی کودکان در اصفهان | دندانپزشکی دکتر کچویی و دکتر کامران

  • ترمیم دندان­ های شیری و دائمی در اصفهان

ترمیم دندان ­های شیری و دائمی زمانی در کودکان انجام می ­شود که دندان دچار پوسیدگی، خرابی، شکستگی و یا رشد نامناسب شده باشد. پر کردن و ترمیم دندان فقط برای دندان دائمی نیست و در دندان­ های شیری نیز برای جلوگیری از گسترش خرابی و دلایل دیگر انجام می شود.

در صورت ترمیم نکردن به موقع دندان های شیری یا دائمی پوسیدگی به ریشه و عصب دندان رسیده و کودک شما را آزار می­ دهد. با درمان به موقع دندان و ترمیم آن تنها از پوسیدگی بیشتر دندان جلوگیری نمی ­کنید، بلکه در هزینه­ ها نیز صرفه­ جویی خواهید کرد.

در ضمن، شکستگی یا خرابی دندان کودک شما باعث خوب نجویدن غذا و در نتیجه عدم جذب و هضم مواد غذایی می­ شود. در این صورت کودک شما به خوبی مواد مورد نیاز بدن خود را دریافت نکرده و ضعیف می­ شود.

  • عصب کشی دندان شیری و دائمی در اصفهان

گاهی پوسیدگی دندان بدون علائم اتفاق می­افتد و والدین از آن بی­ خبر هستند. این پوسیدگی به مرور به عصب و ریشه دندان رسیده و آن را نیز پوسیده می ­کند. در این زمان است که کودک شما درد را احساس کرده و گریه می ­کند و تغذیه کودک مختل شده و ضعیف می­ شود.

در این حالت وقتی به دندانپزشک کودکان اصفهان مراجعه می­ کنید دیگر آن را ترمیم نمی کند، بلکه آن را عصب­ کشی می­ کند. با عصب­ کشی دندان شیری درد در دندان کودک از بین می ­رود. البته روش عصب ­کشی دندان در کودکان با بزرگسالان متفاوت است. در واقع کودکان در این روش عصب­ کشی هیچ دردی را حس نمی ­کنند.

  • روکش دندان شیری در اصفهان

اگر کودک شما پس از ترمیم دندان به خوبی از دندان­ های خود مراقبت نکند، باکتری­ ها دوباره روی دندان جمع شده و آن را پوسیده می­ کنند. به همین دلیل روشی به نام روکش دندان شیری استفاده می­ شود تا جلوی پوسیده شدن دوباره دندان کودک شما را بگیرد. این روکش هم زمان با دندان شیری می­افتد و جای نگرانی نیست.

  • فلوراید تراپی در اصفهان

فلوراید یکی از عناصر مهم برای رشد و تقویت مینای دندان بوده و اهمیت بالایی برای دندان دارد. با فلوراید تراپی یا همان فلوراید درمانی، مواد مغذی از دست رفته دندان به آن باز می­گردد؛ همچنین با روش فلوراید تراپی از پوسیدگی دندان­ های کودک شما جلوگیری می شود.

  • ارتودنسی پیشگیری یا فضا نگهدار در اصفهان

بسیاری این روش را با ارتودنسی اشتباه می‌گیرند. روش ارتودنسی پیشگیری یا همان فضانگهدار، زمانی استفاده می­ شود که دندان شیری فرزند شما کشیده شده یا آن را از دست داده­ باشد. در این حالت دندان های دو طرف آرام آرام و در طی مدتی به سمت جای خالی دندان کشیده می ­شوند.

در این شرایط دندان دائمی کودک شما هنوز درون لثه قرار داشته و جای آن توسط دندان‌های دیگر اشغال می شود. برای این که جلوی این اتفاق را بگیرید باید سریعا به دندانپزشک متخصص کودکان مراجعه کنید. دندانپزشک متخصص کودکان با استفاده از روش ارتودنسی پیشگیری تا بیرون آمدن دندان دائمی، جای آن را حفظ می­ کند.

  • کشیدن دندان کودکان در اصفهان

برخی اوقات، دندان کودک شما آن قدر آسیب دیده، شکسته یا پوسیده می شود که دیگر ترمیم یا عصب­ کشی کارساز نیست. در این زمان دندانپزشک متخصص و متبحر کودکان از دندان شیری فرزندتان عکس گرفته و ریشه‌های آن را بررسی می ­کند. پس از بررسی­ های لازم دندان کودک شما را می‌کشد.

  • فیشور سیلانت یا شیارپوش در اصفهان

یکی از راه­ های بدون خطر و بی درد برای مقاوم­ تر کردن دندان ­های کودک شما، فیشور سیلانت است. با استفاده از این روش درمانی، دندان­ های کودک شما به مدت طولانی سالم مانده و در برابر پوسیدگی مقاوم می ­شود.

در این روش سطح روی دندان و شیارهای آن پوشیده می ­شود. در این حالت خوردگی و پوسیدگی از روی شیار اتفاق نیوفتاده و دندان­ ها طول عمر بیشتری دارند. نگران مشخص شدن مواد نباشید! مواد استفاده شده در این روش به رنگ دندان است. البته این نکته را فراموش نکنید که حتی با وجود به کارگیری این روش، کودک شما باید مسواک را ترک نکند.

دکتر کچوئی و دکتر کامران دندانپزشک کودکان اصفهان

بسیاری از افراد نمی­ توانند به راحتی به هر دندانپزشکی اعتماد کرده و فرزند خود را به آن بسپارند. پیش از انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان اصفهان برای کودک خود، ابتدا باید اطلاعاتی را کسب کنید و سپس تصمیم­ گیری کنید. در این مقاله قیمت دندانپزشکی کودکان در اصفهان، به ویژگی ­های یک دندانپزشک خوب و ماهر، به اهمیت دندانپزشکی برای کودکان و موارد دیگر  می­ پردازیم.

برای اعتماد و انتخاب دندانپزشک متخصص مناسب باید نمونه ­کارها و تجربه­ های کاری او را بررسی کنید. حتی اگر مهارت پزشک خوب باشد، توانایی آرام نگه­داشتن فرزند شما را ندارد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بهترین دندانپزشکی کودکان اصفهان را بشناسید.
برای مراجعه به کلینیک دکتر راضیه کامران از بهترین دندانپزشک های کودک در اصفهان می توانید به آدرس اصفهان، میدان احمد آباد، خیابان جی، تقاطع پروین، ساختمان الماس طبقه دوم مراجعه کنید .

تعرفه و قیمت دندانپزشکی کودکان در اصفهان

تعرفه و قیمت خدمات دندانپزشکی کودکان به کار انجام شده روی دندان کودک بستگی دارد. هر درمان با توجه به زمان بر بودن یا هزینه بر بودن آن قیمت متفاوتی دارد. به عنوان مثال قیمت عصب کشی دندان کودک ارزانتر از عصب کشی بزرگسال است؛ چون دندان آسیاب کودک تعداد کانال کمتری نسبت به دندان بزرگسال دارد.

هزینه این کار با توجه به موارد دیگری مثل عفونت یا موارد خاص متغیر است. فلووراید تراپی نسبت به عصب کشی یا پر  کردن ارزانتر است اما می تواند جلوی هزینه های درمان را بگیرد. با توجه به شرایط بیان شده اگر به دنبال بهترین دندانپزشکی کودکان در اصفهان با قیمت مناسب هستید دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران گزینه مناسبی هستند.

دندانپزشکی کودکان خاص در اصفهان

کودکان و اطفال خاص کسانی هستند که با کودکان عادی تفاوت­ هایی دارند. این تفاوت­ ها می‌تواند به صورت جسمی یا فکری باشد. معمولا خدمات مورد نیاز برخی از این کودکان خاص با دیگر کودکان متفاوت است که یکی از این خدمات، دندانپزشکی کودکان و اطفال خاص در اصفهان هست. دلیل تفاوت در ارائه خدمات دندانپزشکی به این کودکان را با هم بررسی می­ کنیم:

  • دندانپزشکی کودکان کم توان ذهنی

معمولا سلامت دهان و دندان کودکانی که به معلولیت ذهنی یا جسمی دچار هستند از دیگر کودکان ضعیف ­تر است. پزشکانی که کودکان کم‌ توان ذهنی را درمان می­ کنند، آموزش­ های مخصوصی را می گذرانند. در واقع دندانپزشکان عمومی دندان کودکان کم‌ توان ذهنی را درمان نمی کنند

هنگام مراجعه به دندانپزشکی کودکان کم‌توان ذهنی باید تمام اطلاعات مربوط به کودک را در اختیار دندانپزشک قرار دهید. اطلاعات مهمی از جمله دارو های مصرفی برای جلوگیری از تداخل دارویی، عادات کودک برای آرام کردن او و آلرژی ­های او مهم است.

  • دندانپزشکی کودکان استثنایی

به کودکانی که به خدمات خاص و حمایت نیاز دارند تا توانایی استفاده از استعدادهای خود را داشته باشند، کودکان استثنایی گفته می­ شود. این کودکان به شرایط ویژه­ای برای خدمات دندان نیاز دارند؛ زیرا از لحاظ ذهنی به محیطی بدون تنش، آرام و بدون هر سر و صدایی نیاز دارند.

  • دندانپزشکی کودکان اوتیسم

به کودکانی که به اختلال تکامل عصبی از جمله ناتوانی در یادگیری، تکلم سخت و عدم برقراری ارتباط مبتلا هستند، کودکان اوتیسمی گفته می شود. کودکان اوتیسمی از نظر دندان فرقی با دیگر کودکان ندارند؛ اما پوسیدگی دندان در این کودکان بیشتر است. علت این امر علاقه به نگهداری غذا در دهان، عدم توانایی مسواک زدن صحیح و تمایل به خوردن غذاهای شیرین است.

کودکان اوتیسمی توانایی کمی در پردازش نور و صدا دارند و ممکن است به برخی شرایط واکنش نشان دهند. از جمله مواردی که می­ تواند کودک اوتیسمی را تحت تاثیر قرار دهد، صدای دستگاه ­ها و نور زیاد است. همچنین کودک اوتیسمی ممکن است به طور ناگهانی حرکتی انجام دهد.

دندانپزشک کودکان اوتیسمی می‌داند که چطور کودک اوتیسمی را آرام نگه داشته و از بروز عکس ­العمل شدید در او جلوگیری کند. در این شرایط دندانپزشک به کودک اوتیسم اجازه می ­دهد تا شرایط محیطی را تحلیل کرده و بشناسد. سپس دندانپزشک بچه ها با استفاده از روش ­های خاص به دندان کودک رسیدگی می ­کند.

جراح دندانپزشکی کودکان در اصفهان

پیداکردن یک دندانپزشک کودکان اصفهان که در عین حال جراح خوبیهم باشد کمی سخت است، اما سخت­ تر از آن یافتن جراحی قابل اعتماد و کاربلد است. سلامتی فرزندان مهمترین موضوعی است که پدر و مادر برای آن تلاش می­ کنند. به همین دلیل توصیه می­ کنیم ساده از کنار سلامت دهان و دندان فرزندان خود نگذرید.

یک جراح دندانپزشکی در حوزه کودکان باید حرفه ای بوده و آموز‌ش‌های مخصوص را گذرانده باشد. برای صحبت با یکی از بهترین دندانپزشکان کودک در ایران با ما همراه باشید و ادامه مطالب را بخوانید.

اهمیت دندانپزشکی برای کودکان

یکی از مهمترین موارد در سلامتی کودکان، دندان آنهاست. برخی والدین به دلیل شیری‌ بودن دندان فرزندان خود به آنها توجهی نمی­ کنند. فارغ از این که دندان نه تنها در صحبت فرزندان موثر است، بلکه با خرابی بیش از حد، باعث درد کشیدن فرزندان خود می­ شوند.

البته دندانپزشکی کودکان فقط مختص ترمیم و عصب ­کشی نیست، بلکه بسیاری از کودکان از دندان قروچه، نامنظم بودن دندان‌ها و فشار روی دیگر دندان ­ها و دیگر موارد رنج می برند. این مشکلات در صورتی که در سنین پایین برطرف نشوند، می­ توانند در بزرگسالی یا نوجوانی مشکلات بیشتری را برای فرزند شما ایجاد کنند.

دندانپزشک کودک و اطفال با توجه به دوره­های گذرانده، کودک و والدین را راهنمایی می ­کند. با انتخاب یک پزشک کودک خوب می­ توانید سلامت دندان­ های کودکان خود را تضمین کنید. نگهداری و مراقبت از دندان­ ها در کودکی به دلیل علاقه زیاد کودکان به شیرینی و شکلات اهمیت بیشتری دارد.

طبق آمارهای به دست آمده از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ­های آمریکا CDC: «به طور تقریبی ۱۹ درصد کودکان و نوجوانان در سنین ۲ تا ۱۹ سال، بیماری ­های دهان و دندانی دارند که درمان نشده ­اند». با بررسی این آمار پی می­ بریم که دندانپزشکی در سنین کودکی چه اهمیت بالایی دارد.

همچنین طبق گفته آکادمی دندانپزشکی کودکان آمریکا AAPD: « ۶ ماه اول بعد از رویش دندان­ها و یا پیش از اتمام دوره یک سالگی لازم است کودکان مورد معاینه یک دندانپزشک کودک قرار بگیرد».

اما از مهمترین عللی که باعث می شود تا دندان­ های کودک شما به صورت دوره­ای معاینه شود، تغذیه کودک است. بله درست متوجه شدید! پوسیدگی دندان کودک تا زمانی که به عصب رسیده و باعث درد شده باشد، علامتی ندارد؛ اما پس از رسیدن به عصب، باعث درد زیاد در کودک شما شده و غذا خوردن را برای او سخت می­ کند.

به دلیل بودن کودک در سنین رشد، با وجود درد دندان و کم غذا خوردن کودک، مواد غذایی مورد نیاز بدن او و ویتامین ­های ضروری، کمتر به بدن رسیده و کودک با مشکلاتی دیگر روبرو خواهد شد.

با مراجعه کودک به دندانپزشک، عادات خوبی همچون مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و… در فرزند شما به شکل عادت درآمده و سلامت دندان های او را تا بزرگسالی تضمین می کند.

به هر حال بارها این جمله را شنیده اید که: «پیشگیری بهتر از درمان است». با مراجعه به دندانپزشکی کودکان در اصفهان از نحوه مصرف داروهایی مثل قطره آهن، شیوه درست مسواک زدن و نخ‌دندان کشیدن و ترک برخی عادات اشتباه بهره­ مند خواهید شد.

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی اطفال در اصفهان

شناخت و انتخاب بهترین دندانپزشکی کودکان در اصفهان، به دلیل ترس کودکان از دندانپزشک اهمیت بالایی دارد. کودکان در بیشتر اوقات به دلیل ترس از دندانپزشک یا درد ناشی از آن حاضر به رفتن به دندانپزشکی نیستند. اینجاست که اهمیت یک دندانپزشک خوب مشخص می ­شود.

بهترین دندانپزشک کودکان، دندانپزشکی ا­ست که صبر و حوصله کافی داشته و بتواند به خوبی با اطفال و کودکان ارتباط برقرار کند. یک دندانپزشک اطفال خوب می ­داند چطور اطفال را آرام کرده و یا از چه تکنیک ­هایی برای نترسیدن او استفاده کند.

یک دندانپزشک کودک خوب با طفل شما صادق بوده و همچنین با صحبت ­ها و لحن‌های آرام­ کننده، او را آرام نگه ­می­ دارد. همچنین دندانپزشک اطفال می­ داند که باید وسایل سرگرم ­کننده و طراحی اتاق کارتونی داشته باشد تا بتواند اطفال را آرام نگه ­داشته و از ترسیدن کودک دلبندتان جلوگیری کند.

برخی دندانپزشکان به کودکان نحوه مراقبت و رسیدگی به دندان را آموزش داده و روش مسواک ­زدن را به کودک می­ آموزند. همچنین یک دندانپزشک خوب، تجهیزات مخصوصی دارد که ویژه دندانپزشکی برای کودکان بوده و از احساس درد در آنها جلوگیری می کند.

فرزند شما باید با خاطر ه­ای خوش از دندانپزشکی بیرون برود و در صورت بروز دیگر مشکلات برای دندان ­ها بدون مخالفت و اذیت به دندانپزشک خود مراجعه کند. کودکان هرگز با دندانپزشک خود همکاری نمی ­کنند و این یکی از ویژگی های بهترین دندانپزشک در اصفهان این است که بتواند کودک را راضی نگه ­دارد.

سرعت عمل، تجربه و مهارت از مهمترین ویژگی­ های یک دندانپزشک اطفال خوب به شمار می ­روند. اگر دندانپزشک سرعت عمل بالایی داشته باشد و سریعا کار خود را تمام کند، کودک کمتر اذیت می­ شود؛ همچنین مهارت برخی دندانپزشکان آن قدر بالاست که کودک را حتی با داشت درد خندانده و سرگرم می کنند.

بیشتر بچه­ ها حتی وقتی برای مراجعه به دندانپزشکی راضی می شوند، پس از دیدن فضای اتاق و مطب شروع به گریه کرده و پشیمان می شوند. دندانپزشکی که در زمینه کودکان فعالیت دارد می­ داند که چطور محیط را با رنگ­ های شاد و تصاویر کارتونی جذاب کند تا حواس کودک پرت شود.

 

برخی دندانپزشکان کودک، بسیار خلاقانه­ تر عمل کرده و از جوایز و کارتون نیز برای کودکان استفاده می کنند. همچنین بیشتر این دندانپزشکان، روش­ های بدون درد و سریع بی حسی را به کار می ­برند. به طور کلی از ویژگی ­های اخلاقی بهترین دندانپزشک کودک در اصفهان می­ توان موارد زیر را نام برد:

  1. شوخ طبعی
  2. روحیه مثبت و مهربان
  3. صبوری
  4. رعایت حال کودکان با شرایط خاص و استثنایی
  5. خلاقیت
  6. سرعت عمل خوب
  7. تزئین مناسب اتاق
  8. پرسیدن سوال و جواب و ایجاد مکالمه
  9. پرت­کردن حواس کودک

سوالات متداول دندانپزشکی کودکان در اصفهان

دندانپزشکی کودکان خدمات مختلفی دارد که با توجه به مشکل دندان فرزند شما ارائه می شود. از جمله این خدمات شامل: ترمیم دندان های شیری و دائمی، عصب کشی دندان شیری و دائمی، روکش دندان شیری، فلورایدتراپی، ارتودنسی پیشگیری یا فضا نگهدار، کشیدن دندان و فیشور سیلانت یا شیارپوش

همانطور که در بالا هم گفتیم، قیمت دندانپزشکی کودکان با توجه به نوع کار آن متغیر است؛ اما معمولا ارزانتر از قیمت دندانپزشکی بزرگسالان است.

دکتر کچوئی و دکتر کامران بهترین دندانپزشکان در اصفهان هستند که خدمات دندانپزشکی کودکان و اطفال را در مطب خود انجام می دهند.

در بیشتر اوقات دندان نوزادان از ۴ ماهگی شروع به رشد کرده و اغلب تا ۳ سالگی ادامه دارد. بهترین زمان برای مراجعه به دندانپزشک کودکان و اطفال زمان ۱ سالگی و پس از آن به صورت دوره ای می باشد.

مطالب مرتبط

لمینت دندان اصفهان |دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
لمینت دندان یکی از راه های زیباسازی دندان هاست که می تواند مشکلاتی مانند رنگ و فرم دندان ها، فاصله بین دندان ها، و سایر مشکلات دندانی را برطرف سازد. قیمت هر واحد لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی که تمامی آنها توسط پزشک باید بررسی شود. لمینت سرامیکی با وجود قیمت بالایی که دارد، به دلیل استحکام بالا و دیگر مزایا، طرفداران بسیاری دارد.
ایمپلنت دندان اصفهان | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت دندان اصفهان یا همان کاشت دندان بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته می باشد که از دوام بسیار بالایی برخوردار است. قیمت هر واحد ایمپلنت دندان در اصفهان به عوامل بسیاری همچون برند ایمپلنت و میزان تخصص دندانپزشک و... وابسته است. در ادامه به بررسی هرآنچه نیاز دارید درمورد ایمپلنت دندان اصفهان بدانید پرداخته ایم.
جراحی دندان عقل در اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
جراحی دندان عقل عملی ست که برای خارج نمودن دندان عقل نهفته انجام می شود. دندان عقل نهفته می تواند مشکلات بسیاری را برای دهان و دندان های مجاور ایجاد کند به همین علت حتما باید جراحی شود. زمان مناسب جراحی به تشخیص دندانپزشک می باشد و هزینه آن نیز به عوامل مختلفی وابسته است.
بلیچینگ دندان اصفهان |دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
بلیچینگ دندان از روش های بسیار پرطرفدار جهت سفید کردن دندان ها می باشد که با یک جلسه مراجعه در مطب و یا حتی در خانه قابل انجام است. در روش بلیچینگ ماده ای بر روی دندان قرار گرفته و سپس به آن نوری مخصوص تابانده می شود، پس از آن دندان ها سفید و بدون لک خواهند شد.
ونیر کامپوزیت دندان اصفهان | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
کامپوزیت دندان یکی از روش های درمان شکستگی و عیوب ظاهری دندان از جمله رنگ، سایز و فرم دندان ها می باشد. کامپوزیت ونیر درواقع ماده ای از جنس رزین است که بر روی دندان قرار داده شده و توسط اشعه آبی رنگ تثبیت می شود. کامپوزیت دندان به دلیل قیمت مقرون به صرفه، کوتاه بودن پروسه درمان و دوام نسبتا بالا گزینه بسیار پرطرفداری در میان کارهای زیبایی دندان می باشد.

۸ پاسخ

    1. سلام. بله اگر نیاز به عصب کشی داشته باشند چرا که نه. می توانید با مطب تماس بگیرید و نویت برای معاینه رایگان دندانپزشکی کودکان ثبت کنید تا دندان بیشتر بررسی شود.

    1. سلام، با توجه به جوانه دندان های دائمی مشخص داخل عکس opg، تصمیم به نگهداری یا خارج سازی دندان خواهیم کرد . در صورت تمایل می توانید با شماره ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵ تماس گرفته و نوبت دریافت کنید .

    1. سلام دوست عزیز پس از هماهنگی تلفنی با مطب دکتر راضیه کامران دندانپزشکی کودکان در اصفهان (۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵)
      یک عکس opg از دهان کودک گرفته و مراجعه فرمایید. در صورت امکان همان جلسه ترمیم انجام خواهد شد.

  1. من هفته پیش دخترم رو جهت انجام عصب کشی خدمت خانم دکتر آوردم خیلی راضی بودم هم بابت برخورد مهربانانه پرسنل هم کار بسیار حرفه ای خانم دکتر بسیار سپاسگزارم که در کمترین زمان ممکن بهترین کار رو جهت دندان دخترم انجام دادند و با کارتون و سرگرمی حواس بچه را پرت میکنن قصه میگن و بسیااار محیط آرامش بخشی برای کودک فراهم کردند.هزینه خدمات هم معقول بود ممنونم ازشون🙏🙏🥰🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بهترین دکتر برای لمینت سرامیکی در اصفهان | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دکتر مهدی کچوئی جراح دندانپزشک، ایمپلنت، زیبایی دکتر مهدی کچوئی فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان پزشکی از دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان در سال ۹۵ می‌باشند و دکتر راضیه کامران فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۹۶ می‌باشند.

۳.۸/۵ - (۱۲ امتیاز)