جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ایمپلنت فوری اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت فوری اصفهان یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های کاشت دندان در اصفهان است که از مزایای بسیاری برخوردار است. در این روش در یک جلسه دندان خراب کشید شده و پایه ایمپلنت در فک قرار داده می شود. ایمپلنت فوری دارای مزایا و ویژگی های بسیاری ست که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته ایم.
لق شدن ایمپلنت یکی از عوارضی ست که بسیاری از بیماران هنگام جراحی ایمپلنت نگران آن هستند. در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد شل شدن ایمپلنت دندان، دلایل آن و همچنین راه های درمان و جلوگیری از آن را در اختیار شما قرار دهیم.
روکش ایمپلنت دندان چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
در هنگام کاشت ایمپلنت دندان انوع مختلفی از روکش ایمپلنت وجود دارد که از نظر جنس و نحوه اتصال بایکدیگر متفاوت اند. روکش های سرامیکی و زیرکونیا بهترین نوع روکش هستند که شباهت زیادی به دندان طبیعی دارند. برای انتخاب روکش مناسب باید شرایط بیمار و ترجیحات او توسط دندانپزشک بررسی شود. در این مقاله به بررسی انواع روکش ها و مزایا و معایب هر یک از آنها پرداخته ایم.
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟ مقایسه دندان مصنوعی متحرک و ایمپلنت دندان هنگامی که شما تعداد زیادی از دندان های طبیعی خود را از دست داده اید و به دنبال روش جایگزین کردن آنها هستید، موضوعی ست که بسیار ذهن شما را درگیر خواهد کرد. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های هر یک پرداخته ایم.
ایمپلنت فوری چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت فوری نوعی ایمپلنت دندان است که در یک جلسه انجام می شود و به ایمپلنت یک روزه نیز معروف است. اگر شرایط شما برای انجام ایمپلنت فوری دندان مناسب باشد، توصیه می شود از این روش برای ایمپلنت دندان های خود استفاده کنید.
جراحی لیفت سینوس ( Sinus Lift ) چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
جراحی لیفت سینوس چیست؟ به زبان ساده زمانی که فک شما از تراکم استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت دندان برخوردار نیست از جراحی لیفت سینوس استفاده می شود. لیفت سینوس در واقع عملی ست که جهت افزایش تراکم و ارتفاع استخوان فک بالا انجام می شود. جراحی لیفت سینوس در اصفهان همان پیوند استخوان است که برای فک بالا و بوسیله پودر استخوان صورت می گیرد.