جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرایط کاشت ایمپلنت

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اصفهان، میدان احمد آباد، خیابان جی، قبل از تقاطع پروین، ساختمان الماس طبقه دوم

دریافت نوبت : ۰۹۱۳۷۹۸۴۲۹۱ – ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵

تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان مهدی کچوئی و راضیه کامران

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران مشاوره بگیرید. برای دریافت مشاوره و معاینه رایگان می توانید با شماره ۰۳۱۳۲۵۰۵۸۲۵ تماس حاصل فرمایید.

کاشت ایمپلنت اصفهان
فهرست مطالب

چه کسانی شرایط کاشت ایمپلنت را دارند؟

ایمپلنت یکی از روش های جدید و رایج برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته است، اما ایمپلنت موفق به شرایطی نیاز دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

برای اطلاعات بیشتر درباره ی کاشت ایمپلنت و مراحل انجام آن اینجا کلیک کنید.

 

  • سالم و مستحکم بودن استخوان فک

به دلیل اینکه ایمپلنت‌های دندان به استخوان فک جوش می‌خورند و استخوان فک نقش تکیه گاه محکمی برای دندان دارد، حجم و استحکام استخوان آن یکی از ضروریات مهم برای موفقیت آمیز بودن ایمپلنت است.

کودکان معمولا واجد شرایط ایمپلنت نیستند زیرا در حال رشد هستند و استخوان فک آنها به اندازه کافی رشد نکرده است.

  • سالم بودن لثه ها

لثه ها حمایت کننده های ایمپلنتی هستند که به استخوان فک جوش می‌خورد به همین دلیل داشتن لثه های سالم برای جلوگیری از شکست ایمپلنت و موفقیت آمیز بودن آن بسیار موثر است.

  • توجه به بهداشت و سلامت دهان

ایمپلنت ها به بهداشت روزانه ی دهان به صورت جدی نیاز دارند از این رو باید بیش از پیش به استفاده از مسواک و نخ دندان به صورت منظم و مرتب پایبند باشید.

  • عدم ابتلا به بیماری‌های خاص

ایمپلنت معمولا به افرادی که به بیماری‌های خاص (دیابت) مبتلا هستند توصیه نمی‌شود زیرا احتمال شکست ایمپلنت در این افراد بیشتر است

 

شرایط کاشت ایمپلنت در مادران باردار

به طور کلی بعد از ۳ ماهه ی اول بارداری می‌توان ایمپلنت انجام داد اما توصیه ی اکثر دندان‌پزشک ها این است که به دلیل استفاده از داروهای بی حسی قوی و قرار گرفتن در معرض اشعه ایکس این جراحی به بعد از اتمام دوره ی بارداری موکول شود.

 

امتیاز دهی به این مطلب

مطلب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

ایمپلنت فوری اصفهان | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت فوری اصفهان یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های کاشت دندان در اصفهان است که از مزایای بسیاری برخوردار است. در این روش در یک جلسه دندان خراب کشید شده و پایه ایمپلنت در فک قرار داده می شود. ایمپلنت فوری دارای مزایا و ویژگی های بسیاری ست که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته ایم.
لق شدن ایمپلنت یکی از عوارضی ست که بسیاری از بیماران هنگام جراحی ایمپلنت نگران آن هستند. در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد شل شدن ایمپلنت دندان، دلایل آن و همچنین راه های درمان و جلوگیری از آن را در اختیار شما قرار دهیم.
روکش ایمپلنت دندان چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
در هنگام کاشت ایمپلنت دندان انوع مختلفی از روکش ایمپلنت وجود دارد که از نظر جنس و نحوه اتصال بایکدیگر متفاوت اند. روکش های سرامیکی و زیرکونیا بهترین نوع روکش هستند که شباهت زیادی به دندان طبیعی دارند. برای انتخاب روکش مناسب باید شرایط بیمار و ترجیحات او توسط دندانپزشک بررسی شود. در این مقاله به بررسی انواع روکش ها و مزایا و معایب هر یک از آنها پرداخته ایم.
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟ مقایسه دندان مصنوعی متحرک و ایمپلنت دندان هنگامی که شما تعداد زیادی از دندان های طبیعی خود را از دست داده اید و به دنبال روش جایگزین کردن آنها هستید، موضوعی ست که بسیار ذهن شما را درگیر خواهد کرد. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های هر یک پرداخته ایم.
ایمپلنت فوری چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
ایمپلنت فوری نوعی ایمپلنت دندان است که در یک جلسه انجام می شود و به ایمپلنت یک روزه نیز معروف است. اگر شرایط شما برای انجام ایمپلنت فوری دندان مناسب باشد، توصیه می شود از این روش برای ایمپلنت دندان های خود استفاده کنید.
جراحی لیفت سینوس ( Sinus Lift ) چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
جراحی لیفت سینوس چیست؟ به زبان ساده زمانی که فک شما از تراکم استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت دندان برخوردار نیست از جراحی لیفت سینوس استفاده می شود. لیفت سینوس در واقع عملی ست که جهت افزایش تراکم و ارتفاع استخوان فک بالا انجام می شود. جراحی لیفت سینوس در اصفهان همان پیوند استخوان است که برای فک بالا و بوسیله پودر استخوان صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران

بهترین دکتر برای لمینت سرامیکی در اصفهان | دندانپزشک دکتر مهدی کچوئی و راضیه کامران

دکتر مهدی کچوئی جراح دندانپزشک، ایمپلنت، زیبایی دکتر مهدی کچوئی فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان پزشکی از دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان در سال 95 می‌باشند و دکتر راضیه کامران فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 96 می‌باشند.