دکتر راضیه کامران دندانپزشکی اصفهان

دکتر مهدی کچوئی

دکتر راضیه کامران

جراح، دندانپزشک و دندانپزشک کودکان

درباره دکتر راضیه کامران

دکتر راضیه کامران فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۹۶ می‌باشند.
ایشان پس از پایان تحصیلات و گذراندن طرح نیروی انسانی در شهر اصفهان و پس از کسب تجربه‌های علمی و عملی اقدام به تاسیس مطب دندان‌پزشکی مجهز همراه با کادری مجرب، جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر در زمینه دندان‌پزشکی ترمیمی، درمان ریشه و دندانپزشکی کودکان در اصفهان نمودند.
دکتر راضیه کامران، جراح و دندان‌پزشک، دارای مدرک دندان‌پزشکی دیجیتال و عضو انجمن دندان‌پزشکی ایران هستند.

اهداف و اصول کاری مطب دندانپزشکی راضیه دکتر کامران

وفاداری به اصول درمان و صداقت در ارائه درمان مناسب، جهت کسب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر شما به درمان و دندان پزشک و تاکید بر تمایز و ممتاز بودن شعار اصلی ایشان می‌باشد.
در راستای این شعار سه هدف به صورت ویژه دنبال خواهد شد که در کنار تجربه و توانایی پزشک اطمینان خاطر شما را تضمین خواهد کرد:

۱. استریل کامل تجهیزات(CSR) :
مرکز دندان‌پزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران دارای قسمت استریلیزاسیون مجزا می‌باشد و کلیه تجهیزات به صورت جدا استریل شده و در کاورهای مخصوص یکبار مصرف قرار می‌گیرند.

۲. دندان‌پزشکی بدون درد:
در این مرکز سعی کرده‌ایم با فراهم آوردن محیطی آرام،درمانی بدون درد و استرس، آرامش خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

۳.گروهی تخصصی و استفاده از مواد و تجهیزات با بالاترین استانداردهای سلامتی:
به منظور رفاه حال شما مراجعین عزیز و دقت هرچه بالاتر در روند انجام و ساخت پروتزهای دندانی، روکش‌ها و لمینت‌های سرامیکی، مرکز دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران با بهترین و زبده‌ترین لابراتورهای ساخت پروتزهای دندانی در سطح شهر و کشور همکاری کرده و تمامی این‌ها در جهت ارائه درمان با کیفیت هرچه بیشتر به شما می‌باشد.

نمونه کار های دکتر راضیه کامران

مطالب نوشته شده توسط دکتر راضیه کامران

دکتر راضیه کامران
لق شدن ایمپلنت یکی از عوارضی ست که بسیاری از بیماران هنگام جراحی ایمپلنت نگران آن هستند. در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات جامع و مفیدی در مورد شل شدن ایمپلنت دندان، دلایل آن و همچنین راه های درمان و جلوگیری از آن را در اختیار شما قرار دهیم.
جراحی لیفت سینوس ( Sinus Lift ) چیست؟ | دندانپزشکی دکتر کچوئی و دکتر کامران
جراحی لیفت سینوس چیست؟ به زبان ساده زمانی که فک شما از تراکم استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت دندان برخوردار نیست از جراحی لیفت سینوس استفاده می شود. لیفت سینوس در واقع عملی ست که جهت افزایش تراکم و ارتفاع استخوان فک بالا انجام می شود. جراحی لیفت سینوس در اصفهان همان پیوند استخوان است که برای فک بالا و بوسیله پودر استخوان صورت می گیرد.
مراقبت های لازم بعد از جراحی دندان عقل | دندانپزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
گاهی در طی پروسه رشد دندان عقل، دندان از لثه خارج نمی شود که درد، ورم و یا زخم لثه و همچنین احساس درد یا فشار به دندان های مجاور و در نهایت آسیب به استخوان فک را به همراه دارد. در این مواقع عاقلانه ترین راه، انجام جراحی برای خارج کردن دندان است. مراقبت های لازم بعد از جراحی دندان عقل، به درمان و بهبود وضعیت سرعت می بخشد. در این مقاله، اطلاعات کاربردی برای بعد از جراحی دندان عقل ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.
بلیچینگ دندان کودکان | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
آیا بلیچینگ دندان کودکان بی خطر است؟ همانطور که می دانید بلیچینگ دندان در اصفهان، یک روش متداول در زمینه بهبود ظاهر و رنگ دندان‌ ها است. این فرآیند عمدتاً برای حذف لکه‌ ها، تیرگی ‌ها و تغییر رنگ غیر طبیعی دندان ‌ها به کار می ‌رود. اما آیا انتخاب این روش برای سفید کردن دندان کودکان، روشی صحیح است؟ در ادامه، توضیحات کاملی درباره بلیچینگ دندان کودکان ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.
تفاوت بلیچینگ دندان و جرمگیری | دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
تفاوت بلیچینگ دندان و جرمگیری آن را از موارد مختلفی می توان بررسی نمود. در اولین مورد نوع سفیدی دندان ها در این دو روش متفاوت است. روش جرم گیری درمان دندان ها برای از بین بردن رسوبات در اطراف دندان و لثه است و بنابراین تغییر رنگ در این روش نیز به علت جرم روی دندان ها است. اما بلیچینگ عملیات زیبایی تخصصی دندان است که باعث از بین رفتن رنگدانه های نفوذ کرده به دندان و روشن شدن آن ها می‌شود. در ادامه درباره تفاوت های دیگر دو روش سفید سازی دندان ها یعنی بلیچینگ و جرمگیری دندان ها صحبت خواهیم کرد.
دندانپزشکی زیبایی اصفهان دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران
دندانپزشکی زیبایی یکی از موضوعات دندانپزشکی می باشد که در آن هدف اصلی اصلاح طرح لبخند، زیباسازی و افزایش استحکام دندان‌ها است. دامنه موارد مربوط به دندان در دندانپزشکی زیبایی بسیار گسترده می باشد و می‌توان با کمک آن حجم زیادی از مشکلات و بیماری های مربوط به دندان را بر طرف نمود. بلیچینگ، افزایش طول دندان، ارتودنسی ، ایمپلنت، بریج، انواع کامپوزیت دندان، اصلاح لثه، لمینت، روکش و… از جمله فعالیت های تخصصی این حوزه هستند که در مطب دندان پزشکی دکتر مهدی کچوئی و دکتر راضیه کامران به صورت تخصصی در محیطی مجهز به تجهیزات بروز و پیشرفته و توسط کادر متخصص به همه خدمات دندانپزشکی زیبایی اصفهان می‌پردازیم.
۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)